טורים אישיים

נוכל בשידור חוזר | ביקורת TV

נוכל הטינדר נוכל הטינדר

בואו נודה בעובדה שסיימון לבייב, או בשמו האמיתי – שמעון חיות, הוא ממש לא מהמתחזים המתוחכמים שהפקנו תוצרת הארץ. שתי עונות של 'המתחזים' של חיים אתגר חשפו עשרות מתחזים הרבה יותר מפולפלים. אני אפילו אגדיל ואזכיר את כוכב 'עובדה' שמעון קופר, שגרם למותן של שתי נשותיו ועוד לאחר מכן ירש אותן. בין שני המקרים המשיך קופר להסתובב ברחבי הארץ, לחפש קיבוצניקיות רווקות, להתחבב עליהן ולהונות אותן. כל זאת בלי טינדר – רק מעמוד הפנויים פנויות של העיתונים המקומיים. אז מה יש בסיימון לבייב שמצליח להטריף בחודש האחרון מדינה שלמה? שהוא הצליח בחו"ל. הבן של יוחנן חיות מבני ברק הגיע לנטפליקס.

אמש (ג') שודר ברשת 13 תחקיר של מירי מיכאלי עם "נוכל הטינדר". לצד העימות שעשתה עמו לפני כשנה, עוד בטרם הפך פופולרי ברחבי הנטפליקס, חשפה מיכאלי גם מעשי נוכלות שטרם נחשפו ומיוחסים לשמעון חיות. אפשר להתייחס עוד אלפי פעמים לעבירות שביצע, אבל הן פחות מעניינות מהתופעה עצמה. באורח פלא יצא כך ש-2022 נפתחה בשני גיבורים חדשים – אתי כרייף ושמעון חיות. המשותף לשניהם הוא הרווח והפרסום של שניהם לאחר מעשים לא אתיים (בלשון המעטה) שביצעו. כרייף כבר הספיקה לקבל 10 אלף שקל עבור הופעה שלה בהשקה של הסרט "חתונה בהפתעה" בסינמה סיטי וזאת לצד הצעה להיכנס לבית האח הגדול, שכמובן אם תענה להצעה – גם עליה תקבל סכום נאה. חיות מצדו הספיק לחתום בסוכנות ולקבל גם הוא הצעה להיכנס לריאלטי. לא עוד ליהוק של הומו, לסבית, גמד ואיש עם תסמונת טורט – תנו לנו עבריינים בפוטנציה.

ובעניין אחר אבל חשוב לא פחות, מירי מיכאלי נהדרת. איכשהו למרות אינספור התפקידים שמילאה בערוץ, שמה עדיין פחות מוכר לקהל הרחב, וחבל. לצפות במיכאלי מובילה את נוכל הטינדר שלב שלב בהונאות שביצע ומתעמתת בחיוך אך בעקביות עם השקרים שזרמו מחיות כמו מפל, היה הרבה יותר נעים מלצפות בהבעות התיאטרליות של חיים אתגר והמרדפים המיותרים שלו אחרי מתחזים. במשך שעה הובילה מיכאלי את חיות, יד ביד, במבוך שיצר במשך שנים בלא מפריע, וזה היה מרתק ואינטלגנטי כאחד – שילוב שכבר מזמן שכחנו מקיומו עם הג'אנק שאתגר הרגיל אותנו אליו.

הדבר היחיד שמעט ביאס בחוויית הצפייה אמש הייתה העובדה שרוב מה ששודר כבר ראינו. למעט הריאיון עם בנות משפחת לבייב, המפגש של מיכאלי עם חיות כבר שודר בשנה שעברה, וזה די לא פייר מצדה של רשת 13 שפימפמה את האירוע בפרומואים שלבסוף לא באמת חידשו דבר.

מזל שחיות הוא מתנה שלא מפסיקה לתת, ולכן אפשר לצפות בו נדחק לפינה אינספור פעמים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות