פרסום ושיווק

בחזה חשוף: קמפיין חזיות הספורט של אדידס

מתוך הקמפיין של אדידס מתוך הקמפיין של אדידס

"אנחנו מאמינים ששדיים של נשים מגיעים בכל הצורות והגדלים והן ראויות לתמיכה ונוחות. זו הסיבה שסדרת חזיות הספורט החדשות שלנו מכילה 43 סגנונות, כך שכל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה", נכתב בפוסט של אדידס ברשתות החברתיות של החברה, לצד שלטי חוצות בכל רחבי העולם המדגישים את הסימנים של החזיות על העור לאחר שמסירים אותן.

"גלריית השדיים" של אדידס היא חלק מהקמפיין הרחב של החברה לקולקציה שהושקה בדיוק ביום האהבה והיא נוצרה על ידי צוות של נשים שבראשן עמדה הצלמת סופי אברד, שידועה בצילומי נשים בעירום. התמונות הבודדות נחתכו מתחת לצוואר על מנת להבטיח אנונימיות לנשים שהצטלמו ומתוך מחשבה למקד את הפוקס על השדיים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by adidas Women (@adidaswomen)

הפוסט של אדידס התפשט כמו אש בשדה קוצים, חלקם אהבו את המסר, חלקם פחות. באדידס מיהרו להגיב: "הגיע הזמן להסיר את ה"סטיגמה" של הצגת חזה חשוף ולחגוג את גופן של נשים".

זו לא הפעם הראשונה בה רואים חזה חשוף בקמפיין. נייקי, היריבה של אדידס, השיקה קמפיין דומה לחזיות ספורט כבר בשנת 1999, למרות שאז, חלק מהעיתונים בהם התפרסמה המודעה, ביקשו לכסות את הפטמות. גם ב- 2022 מתברר שצריך להסתיר, באינסטגרם לא ניתן להציג חזה חשוף ולכן המודעה עלתה עם טשטוש.

פוסט חברתי נוסף בקמפיין של אדידס מציג סימנים שיש לנשים על העור לאחר הסרת חזיות ספורט וכולל את השורה "החלק הכי טוב באימון שלך לא צריך להיות להוריד את חזיית הספורט שלך". כל אלו נועדו להעצים את הפיתוח החדש של אדידס, פרי עבודה של שלוש שנים המבוסס על מחקרים שהראו כי חזה עלול לעבור מתיחת עור מזיקה ללא החזייה הנכונה, וחוסר שביעות רצון נרחבת בקרב מתאמנות וספורטאיות עילית אשר ביצועיהן נפגעים. אדידס עיצבה מחדש את כל פורטפוליו חזיות הספורט שלה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by adidas Israel (@adidasisrael)

המחקר מצא כי חזה שאינו נתמך כראוי במהלך פעילות אירובית, חווה את אותו כוח G כמו נהג מרוצי FORMULA 1 לעבור מתיחת עור שעלולה להזיק. בנוסף גילו, שחזה שלא נתמך יכול לנוע עד 19 ס"מ במהלך קפיצות וכמעט מחצית (46%) מהנשים שנסקרו דיווחו שהחזייה שלהן השפיעה על השתתפותן בספורט.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by adidas Women (@adidaswomen)

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות