פרסום ושיווק

דליק ווליניץ חתם על קמפיין פרסומי לרשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל

דליק ווליניץ דליק ווליניץ

איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם על הובלת קמפיין פרסומי עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל. זוהי הפעם הראשונה שהחברה מפרסמת באמצעות פרזנטור. ובהיקף שמוערך במאות אלפי שקלים.

אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה – סונובה ישראל: "הבחירה בדליק, אחד מאנשי הטלוויזיה הרדיו והתיאטרון המובילים בישראל, הייתה ברורה וטבעית מתחילת תהליך הסינון למציאת הפרזנטוור המתאים ביותר עבורינו. דליק עצמו מתמודד עם ירידה בשמיעה, ובמשך שנים ארוכות הדחיק את העניין; לאחרונה התחדש במכשירי שמיעה Phonak Paradise בסניף גן העיר שלנו, ודליק נדהם בעצמו מהשיפור שחל באיכות חייו עקב כך. כך הפך בנקל מלקוח מרוצה – לפרזנטור מעול.".

רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן. מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים כבדי שמיעה. התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים והמסורים של החברה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות