זזים

אמיר רותם מונה לעורך הראשי של "שיחה מקומית"

אמיר רותם אמיר רותם

העיתונאי אמיר רותם, עם כשלושים שנות עריכה מאחוריו, מונה לעורך הראשי של אתר 'שיחה מקומית'. רותם החל את דרכו ב"דבר", ערך שורת מקומונים, מגזינים עצמאיים, מוספים בעיתונות הארצית, ביניהם ב"העיר", "תל אביב" ו"מעריב" וכן תוכניות טלוויזיה וגם הקים וערך את כתב העת הספרותי "מסמרים". לפני כעשור עזב את עולם העיתונות ופנה לאקטיביזם פוליטי, כמנהל המחלקה הציבורית בארגון זכויות האדם "גישה".

'שיחה מקומית' היא בית של עיתונות אקטיביסטית הנובעת ממחויבות לדמוקרטיה, התנגדות לכיבוש וחתירה לשלום, שוויון, צדק חברתי, שקיפות וחופש המידע – אבל לא משרתת שום מפלגה, תנועה פוליטית או מצע. האתר הוקם במשותף על ידי "972 – לקידום עיתונאות אזרחית", Just Vision, וקולקטיב הצלמים אקטיבסטילס, ויוצא לאור במשותף על ידי Just Vision ו-972.

מנהלי האתר, סוהאד באבא וחגי מטר, אמרו כי באחד הראיונות סיפר להם רותם כי 'שיחה מקומית' הוא המקום היחיד בעיתונות שהיה יכול לדמיין את עצמו עובד בו, בשל השילוב המדויק שהאתר מציע בין עיתונות מקצועית לבין מחויבות לשינוי פוליטי וחברתי. "מבחינתנו, השילוב הזה שכל כך חיוני לזהות של "שיחה מקומית" מגולם להפליא בהיסטוריה האישית, בנסיון ובכישורים של אמיר, ולכן אנחנו בטוחים לגמרי שיעשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר", אמרו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות