על סדר היום

יהודה נהרי דורש מגיא פינס וקשת 1.5 מיליון שקלים

צילום מסך מתוך אינסטגרם צילום מסך מתוך אינסטגרם

היום (ג') שלח השחקן יהודה נהרי מכתב התראה לפני תביעה לגיא פינס וקשת בו הוא דורש 1.5 מיליון שקלים. נהרי טוען כי בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב" הוציאו את דיבתו בכך שדיווחו על "תפקיד חדש" וזאת מבלי לציין כי לוהק לתפקיד טרם הראיון שנתן לוואלה, בו סיפר כי הוטרד מינית על ידי אסי עזר.

במכתב שנשלח על ידי עו"ד עודד הוכהאוזר נכתב כי: "גיא פינס הוציא את דיבת נהרי באמצעות המדיה החברתית של תוכניתו ברשת האינסטגרם, ובין היתר על ידי הטעיית הציבור הרחב, עיוות המציאות ומתן מצג שקרי שלכאורה נהרי קיבל תפקיד בסדרה החדשה '50 ימים של מצור' בערוץ כאן 11 בעקבות דבריו באתר וואלה כנגד אסי עזר בפרשת ההתקפה המינית שביצע כנגד נהרי, ניצל מרות והטריד אותו מינית כאשר הגיע לדון על תפקיד בסדרה 'להיות איתה'".

עוד נכתב כי: "לא זו אף זו, מר פינס פרסם בזו הכותרת 'התפקיד החדש של יהודה נהרי' בלב ליבה של הפרשה בתקשורת כך שהטיימינג לא מקרי ואף תומך בטענה כי מטרת הפרסום היתה להטות דעת קהל, ולפגוע בשמו הטוב של נהרי תוך הצגת מצג שווא בלב ליבה של הפרשה. מר פינס עשה זאת כשהמציאות העובדתית שונה כמרחק בין מזרח למערב, ומידע עובדתי זה שנהרי קיבל תפקיד בסדרה זמן רב טרם פרסום הפרשה היה ידוע למר פינס עת בחר להוליך שולל את הציבור הרחב".

"מיד לאחר ביצוע הפרסום על ידי מר פינס, ולאחר מסר שנשלח אליו באמצעות יועצת התקשורת עו"ד רותם טוני כי בפרסום יש הוצאת דיבה ולשון הרע, חסם מר פינס את העמוד עד להצגת נוסח אחר ומתוקן, כשגם הנוסח המתוקן היה נוסח פוגעני, שקרי ולא רק".

נהרי טוען כי: "בגלל דבריו של פינס נהרי מותקף תקשורתית, מקבל הודעות נאצה תוך הטחת אשמה עליו שהותקף מינית על ידי מר אסי עזר והתייחסות לנטייתו המינית לכאורה, כשיש להזכיר שנהרי הוא הקורבן של מר אסי עזר וכעת גם של מעשיו של מר פינס. מספר מעסיקים אף הודיעו לנהרי שראו פרסום דבריו של מר פינס ולצערם לא יתאפשר להם להעסיק אותו".

נהרי מעריך את הנזקים שספג ב-2.5 מיליון שקלים. הוא דורש מפינס להתנצל בשידור בפני נהרי ובכל פלטרפומה ומדיה אחרת כמו אינסטגרם, ודורש כי ישולם לו "לצורכי פשרה" 1.5 מיליון שקלים, ומתוך הסכום הזה יתרמו כספים לעמותה נגד פגיעות מיניות.

התפקיד החדש של יהודה נהרי, לא חדש בכלל

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות