פרסום ושיווק

תאגיד כאן יוצא במכרז השיווק והפרסום

משרדי תאגיד השידור "כאן" בתל אביב (צילום: מערכת כסית) השלמת תקנות אחרי שבע שנים. תאגיד "כאן" (צילום: מערכת כסית)

אחד המכרזים היוקרתיים ביותר בשוק הפרסום הישראלי יצא לדרך. במסגרת המכרז שפורסם אתמול (ב') ייבחר ספק שיתן לתאגיד את שירותי השיווק והפרסום החל מסוף שנת 2022, אז תגיע לסיומה ההתקשרות של התאגיד עם חברת טרגט ספיריט.

הזוכה שייבחר יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות בתחנות הרדיו של התאגיד, כמו גם הודעות החסות ותשדירי השירות בערוצי הטלוויזיה "כאן 11 "ו"כאן 33" (בשפה הערבית) ו"כאן חינוכית".

המכרז נחשב לאחד המכרזים הגדולים של שוק הפרסום הישראלי, שנאמד על למעלה מ- 100 מיליון שקלים, כאשר הספק שייבחר יקבל לידיו עמלה על הצלחתו במכירות עבור התאגיד. ההסכם עם הזוכה במכרז יהיה לתקופה של 26 חודשים, כאשר התאגיד יהיה רשאי להאריך את ההסכם, בהתאם לשיקול דעתו, לתקופה נוספת של עד 4 שנים נוספות, ובסך הכל, שש שנים. יש לציין כי חברת טרגט ספיריטי יכולה לגשת שוב למכרז.

למרות שבתאגיד פרשו לפני כשנתיים מוועדת המדרוג, הפרסום בתאגיד הפך לאטרקטיבי במיוחד בשל הפקות איכות, כדוגמת: טהרן, שעת נעילה, מאנייכ, קופה ראשית ועוד. בתאגיד פועלים למצוא פתרון חדש למדידת רייטינג שיכלול גם את הפלטפורומות הדיגיטליות, בהן התכנים של "כאן" נחשבים חזקים ומגיעים לאחוזי צפייה גבוהים.

סמנכ"לית שיווק ומכירות בתאגיד, עירית שרמן צמח: "אנו מודים לטרגט ספיריט על עבודה משותפת ואמיצה לאורך תקופת ההסכם ומצפים להתעניינות רבה במכרז לאור הצלחות התאגיד מאז הקמתו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות