טורים אישיים

רוקדים עם כוכבים: מושלם, חוץ מהמנחה | ביקורת TV

רוקדים עם כוכבים רוקדים עם כוכבים

'רוקדים עם כוכבים' חזרה אמש למסך אחרי היעדרות של עשור והפכה בין לילה להשקת הריאליטי המוצלחת ביותר בשנתיים האחרונות, עם רייטינג של 24.4% שהם לא פחות מ-663 אלף צופים. במקביל שודרה 'הישרדות' ברשת 13 שסיכמה 11.8% – כהרגלה בעונה הנוכחית, פלרטטה עם אחוז צפייה חד ספרתי. מה זה אומר אתם שואלים? בעיקר שהצופה התגעגע לאסקפיזם אמיתי – כזה שמאפשר לו להתרווח מול המסך משוחרר ממחשבות וצרות היום ופשוט לנוח. מסתבר שהצופה מאס בצרחות, מריבות ודירוגים חברתיים בפריים טיים, ומעדיף, כמו בימים הטובים, את יעל בר זוהר בשמלת פוקסיה קצרצרה.

ההצלחה של השידור אתמול היא לא פחות ממדהימה. עם יד על הלב, לא האמנתי שהפורמט הזה יכול להצליח בישראל 2022. בזמנו לראות את הסלבס שלנו יוצאים מאזור הנוחות שלהם היה באמת מלהיב. להציץ על מי האדם מאחורי הפרסונה היה מתאפשר בראיונות ליאיר לפיד או בצילומי פפראצי של 'פנאי פלוס'. לתוך מקום כזה בתולי, תחרות כמו 'רוקדים עם כוכבים' הייתה מתאימה בול. היום, כשהכל גלוי ולרגעים אפילו קשה לזהות את המקצוע של הסלב שמכניס אותנו בכוח לחיים האישיים שלו, היה לי קשה לדמיין שפורמט כמו רוקדים יכול להצליח, שוב. וואלה, התבדיתי. לראות את עדי אשכנזי עושה שפגט בהרמה באוויר היה הרבה יותר מלהיב מלשמוע את ג'קי אזולאי מספרת על כמה היא עשתה הכל "לבד לבד לבד" כי היא מזרחית.

החזרה של רוקדים הייתה גם יריית הפתיחה של לוסי איוב במגרש של הגדולים, כמנחה בקשת 12. אי אפשר להתעלם מההבדל בהגשה של בוגרת כאן 11 לעומת נערות 'גיא פינס' שמציפות את המסך בשנים האחרונות. ההגשה של איוב אינטליגנטית ואסתטית, לא מזיעה כמו של המגישה האולטימטיבית לירון ויצמן. אפילו ברמת הסטיילינג, השמלה השחורה הקלאסית שלבשה איוב תאמה בצורה מדויקת לפרסונה הנקייה שלה. בגזרה הוויזואלית הכל היה נראה כמעט מושלם עד שהתחילו הביצועים, ואז גם איוב נפלה לפרקטיקת המנחה שזורקת הערות לא רלוונטיות ומתווכחת עם השופטים.

"מה? אני לא מאמינה שאתה אומר את זה – ראינו את אותו הביצוע?" אמרה איוב כמה פעמים לדוד דביר. גברת, כשדביר כבר היה לפחות עשור בפנסיה, אחרי שכבש את הבמות הכי גדולות בעולם, את עשית סרטונים על "האם מותר לקחת מקולגה כמה טיפות שמן זית בלי לשאול?", אז בואי תנוחי. ההרגל המגונה הזה שהכניסו עשרות מנחות גנריות שהיו שם לפני איוב של להתווכח רק לשם העברת זמן מסך, חייב להיפסק. משעות של צפייה במנחות אבודות כאלה רק מתבהר היתרון של אסי עזר ורותם סלע על המסך – הם טבעיים, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת מהם. ולמרות כל זאת, לאיוב יש אולי את הכי הרבה פוטנציאל לעשות את זה נכון בייחוד בפורמט שכבר בהשקה שלו הצליח להשאיר טעם של עוד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות