יח"צ

מאיה קרבט מתחדשת בתקציבים חדשים ומקימה מחלקת תוכן חדשה

מאיה קרבט מאיה קרבט

עם פתיחת שנת 2022 סוכנות הבוטיק של מאיה קרבט מודיעה על הצטרפות לקוחות חדשים לחטיבת היח"צ האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה ברשות אסף אמיר , יו"ר האקדמיה וליאור ששון שמונה לאחרונה למנכ"ל בחרה בסוכנות לניהול דוברות השוטפת של העמותה וכן להובלת שנת הטקסים הנוכחית קרי: טקס פרסי אופיר שיערך בספטמבר, טקס פרסי הטלוויזיה לילדים, שיתקיים ביוני וטקס פרסי הטלוויזיה שיתקיים ב-24 במרץ ומחר (ג') בשעה 17:50 יוכרזו המועמדים העולים לגמר.

בתחום התיירות שמתאושש בימים אלו מהגל ה-5, מצטרפת לסוכנות פלטפורמת התיירות החדשה holiday finder מבית Move בראשות ארז בוסו. הפלטפורמה מבוססת על אלגוריתם בינה מלאכותית הסורק בזמן אמת את כל הטיסות והמלונות ומביא לסטנדרטים חדשים בכל מה שקשור להזמנת חופשות לחו"ל ע:י יצירת מאצ' מושלם בין טיסה למלון. המותאמים ספציפית למזמין החופשה ובמחירים המשתלמים ביותר. בימים אלו עלה לאוויר קמפיין להכרות עם הפלטפורמה באמצעות משרד הפרסום חוליגינס (מקבוצת K).

כמו כן, מודיעה הסוכנות על הקמת מחלקת תוכן חדשה המתמחה בהצעת ערך לחברות וארגונים. הסוכנות תציע תוכן מקורי באמצעות טאלנטים המיוצגים בסוכנות ותפירת תכנים בלעדיים, ביניהם פרויקט "אישה בעונת מעבר" שיזמה קרבט בשיתוף הסופרת ענת לב אדלר, בהשראת ספרה הנושא שם זה – ערב ששם בקדמת הבמה נושא חשוב ומושתק המותאם לנשים ולא רק להן – ובכך מיישר קו עם טרנד עולמי של שיח פתוח על תופעות הגיל הזה באספקטים תרבותיים, בריאותיים ומדעיים. עוד תציע תכנים קולינריים וכיתות אמן.

מאיה קרבט מסרה: "זוהי זכות גדולה לעבוד עם לקוחות מקוריים ומובילים בתחומם, כאלה שמביאים חדשנות ויצירה מחוץ לקופסא. אני גאה ללוות אותם בדרך יצירתית, ומתוך הזדהות עמוקה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות