מדיה

יהודה לוי לוהק לתפקיד ראשי בסדרה "איסט סייד" שתעלה בכאן 11

יהודה לוי יהודה לוי

הסדרה "איסט סייד", שתעלה בכאן 11 וצילומיה יחלו בסוף החודש, מגוללת את סיפורו של מומי, אב יחידני למאיה, נערה עם צרכים מיוחדים. מומי הוא סוחר נדל"ן כריזמטי נטול אידאולוגיה וסנטימנטים שסוגר את העסקאות הכי מסובכות במקום הכי נפיץ בעולם – מזרח ירושלים. העלילה מתרחשת ברובה ב- "האגן הקדוש"- 8.5 קמ"ר הכי יצריים, מגוונים, מופקרים, צבעוניים, רוחניים ואנושיים בעולם כולו. פיסת אדמה קטנה שמערש ההיסטוריה הציתה קרבות מרים.

לתפקיד הראשי לוהק השחקן יהודה לוי, שיגלם את מומי – בעל קסם רב, כריזמה וכח, שהוא לא מהסס להפעיל נגד מי שעומד בדרכו. נטול אידאולוגיות פוליטיות ועושה הכל למען בתו, מאיה, שהינה ילדה על הספקטרום.

עוד לצדו, השחקנית נטע ריסקין, שלוהקה לתפקיד של 'אסתי', המטפלת באמנות של מאיה והמאהבת של מומי "בארון", שמתקשה לבחור בין מחויבותה לטיפול במאיה לאהבתה למומי. את מאיה תגלם השחקנית גפן קמינר, שחקנית שהיא בעצמה מאובחנת על הספקטרום.

שרה וינו אלעד לוהקה לתפקיד של 'מאירה' – יו"ר עמותת "ארעא" עמותה ימנית, הקונה קרקעות מערבים במזרח ירושלים, במטרה לייהד את האזור. השחקן שלומי קוריאט לוהק לתפקיד של 'עופר' – רכז הסוכנים של אזור ירושלים בשב"כ וקולגה לשעבר של מומי.

את הסדרה, בהפקת אבוט המאירי ברקאי, יצרו יעל רובינשטיין (סרוגים) ויוסי מדמוני (מתיר עגונות, בת ים ניו יורק) ובבימוי יבגני (מנגן ושר, קולות רקע).

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות