פרסום ושיווק

לא עוזבים בפרסומות: הלהיטים של סופרבול 2022

עם תג מחיר של 6.5 מיליון דולר ל- 30 שניות ברייק בסופרבול, מדובר בגולת הכותרת של עולם הפרסום, בה הכל מתנקז לרגעים האלה. מותג, תסריט וכמובן שורה של כוכבים אל מול 100 מיליון צופים שלא עוזבים את הספה גם בזמן הפרסומות.

הפרסומות של הסופרבול הן חלק מהשואו, למי שיש סלב מוכר יותר, מי שמצליח להצחיק או להשתמש באפקטים יוצאי דופן. מדובר בחגיגה של ממש, שהיא לא פחות חשובה מהמשחקים עצמם. כ- 70 פרסומות שודרו במהלך המשחקים, הנה כמה שאהבנו.

ג'נרל מוטורס, החזירו את ד"ר איוול (השחקן מייק מאיירס) בברייק של 90 שניות, ואת החישוב של עלות הפרסומת אתם יכולים לעשות לבד.

השחקן והזמר ג'ון לג'נד הזמין את הצופים לישון איתו בפיג'מה לצד אפליקציית השינה בהדספייס

הכי קרוב לקים קרדשיאן: בן הזוג וכוכב סאטרדיי נייט לייב, פיט דייוידסון בפרסומת להלמנז

טימובייל בפרסומת עם מיילי סיירוס והסנדקית שלה דולי פרטון

הפרסומת של באדווייזר אינה מכילה הרבה בירה, אבל היא מספרת סיפור מרומם רוח

ג'ים קארי חוזר לאיש הכבלים בפרסומת לוריזון

דמי מור ומילה קוניס בפרסומת לפייבר של AT&T

טיי ברל, כוכב הסדרה "משפחה מודרנית" בפרסומת לתוכנית הפיננסית גרין-לייט

גווינת' פלטרו ועוד שלל כוכבים בפרסומת לאובר איטס

מתיו מקונהי יוצא לחלל החיצון בפרסומת ל- Salesforce

יואן מק'רגור בפרסומת לאקספדיה

סת' רוגן ופול ראד בפרוסמת לצ'יפס lay's

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות