יח"צ

רותם שדה נבחרה לנהל את מערך התקשורת של דן דיזיין סנטר

רותם שדה רותם שדה

דן דיזיין סנטר הוקם בשנת 1997 בהשראת מתחמי עיצוב דומים באירופה ובארה”ב. היום הוא המרכז המוביל לעיצוב הבית בישראל. המרכז משתרע על פני 45,000 מ"ר ב-4 מפלסים ומאגד בתוכו למעלה מ-80 חברות מובילות מהארץ ומהעולם בתחום עיצוב הבית כגון: חברות מטבחים, חיפויי רצפה, מערכות ישיבה, חדרי שינה , פרקטים , קרמיקה וסניטריה אלומיניום, חלונות ודלתות, רהיטים של של החברות המובילות מהארץ ומהעולם , במגוון סגנונות ו טווח מחירים ו, וילונות, שטיחים ועוד.

משרד goodnews יחסי ציבור מנוהל על ידי רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. תקציב הדן דיזיין סנטר מצטרף לרשימת הלקוחות המכובדת של המשרד.

ליליאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין סנטר וקניוני קבוצת יצחקי, מסרה: "אנו מאמינים כי רותם שדה והצוות שלה יוכלו לעמוד במשימות התקשורתיות שעומדות בפנינו לשנת 2022. משרדה של רותם שדה מביא איתו רוח צעירה ומקצועית ומגיע עם הרבה שנות ניסיון ולקוחות אסטרטגיים שעברו דרכו".

שדה, בעלת goodnews יחסי ציבור, מסרה: "אנו מודים על האמון והבחירה בנו להוביל את המערך התקשורתי והאסטרטגי של הדן דיזיין סנטר. התקופה הנוכחית מאתגרת אותנו ליצירתיות ולשיתופי פעולה בפלטפורמות השונות וברשתות על מנת להעניק ללקוחותינו חשיפה אפקטיבית ואיכותית. צמיחתו והתפתחותו של המשרד מהווה, ללא ספק, גאווה וסיפוק".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות