פרסום ושיווק

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש שמהווה מעין "תשובה" לקמפיינים שהעלו לאחרונה בנקים אחרים.

לאחר שסגרו עשרות סניפים, צמצמו משמעותית את כוח האדם מוטה השירות והרחיקו את הלקוחות מהבנקאים, הבנקים, לפחות ברמה הפרסומית-תדמיתית, מייצרים "סיבוב פרסה", יוצאים בהצהרות על כך שהם "רוצים את הלקוח יותר", "נלחמים עליו ועבורו", ומבטיחים למי שיעבור אליהם בנקאות קלה ונוחה. וכך, לקוחות שבמשך שנים נשלחו לדיגיטל להיות "הבנקאים של עצמם" ולקבל שירות מבוטים נחשפים בימים אלה למאמצי חיזור אינטנסיביים, שעומדים בניגוד גמור למציאות המתסכלת שהיתה מנת חלקם בבנק שלהם, לאורך שנים.

לעומת זאת, עומדת תפיסת השירות הייחודית והמבודלת של מזרחי-טפחות, שבמרכזה בנקאי אנושי בסניף, ומסביבה מעטפת טכנולוגית של ערוצים דיגיטליים מתקדמים, שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש מתי שירצה, בקלות ובזמינות גבוהה, ועדיין, להסתייע בבנקאי האישי שלו בכל נקודת זמן. בשונה מבנקים אחרים, מזרחי-טפחות לא סגר סניפים, לא הקטין את מצבת כוח האדם וממשיך לראות בבנקאות האנושית, את המוטיב המרכזי במערכת היחסים עם הלקוח.

בתחילת הקמפיין, שמלווה בשיר "הבלדה על חדווה ושלומיק", דביר בנדק, פרזנטור הבנק, אומר: "תראו אותם, התעוררו, פתאום הם מחייכים ללקוחות, רוצים אותם יותר, מבטיחים שהפעם יהיה להם נוח", ומיד מגיחים שלושה אנשים המופעלים כמעין בובה על חוט על ידי דמויות צבעוניות (אדום, ירוק וכחול), כשהם מתלוננים כי הבנקים השונים השאירו אותם לבד, ללא מענה אנושי. אמירתו של דביר: "בייחוד עכשיו הגיע הזמן לחתוך ולעבור לבנק שהתקדם אבל נשאר בן אדם", חותמת את סרט הקמפיין.

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "עם כל הכבוד להצהרות פרסומיות, לא די בהן כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. אנחנו, במזרחי-טפחות, ממשיכים לדבוק בתפיסה שהטכנולוגיה יכולה בהחלט לסייע ולשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו. לשמחתנו, לקוחות הבנק מעריכים את הגישה הזו שלנו ולא במקרה מוביל בנק מזרחי טפחות, זו השנה הרביעית ברציפות, את מדד טיב הטיפול בלקוחות הבנקים בישראל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות