פרסום ושיווק

לאחר סערת יהודה נהרי: אסי עזר מצטלם לקמפיין

אסי עזר בצילומים לקרולינה למקה אסי עזר בצילומים לקרולינה למקה

בקרולינה למקה ברלין לא וויתרו על הפרזנטור, אסי עזר, שהדרים ביחד עם בר רפאלי, להצטלם במקום הנמוך ביותר בעולם, עין גדי.

על רקע הנוף המדברי חלקו רפאלי ועזר, הפרזנטורים של המותג, מראות אופנתיים עליהם נוספו משקפי השמש מהקולקציה החדשה. רפאלי סיפרה על הסט שהיא מחלקת משקפי שמש במתנה לכל מי שהיא פוגשת כמעט. ועזר, לעומת זאת, אמר שלמזלו המשקפיים שלו הם משקפי ראייה כך שהוא כל הזמן מרכיב אותם ולא יכול להעניק במתנה.. רוב השיחות ביניהם היו על ההורות המתקרבת של אסי, שסיפר שאלברט כבר מעצב לתינוקת את החדר והבטיח שלצילומים הבאים הוא בטח יגיע עם מנשא.

בר רפלאי ואסי עזר | צילום: רפי דלויה
בר רפלאי ואסי עזר | צילום: רפי דלויה

כזכור, בתחילת חודש ינואר עלה ראיון לאתר וואלה בו טען השחקן יהודה נהרי ("ימים נוראים") כי עזר הטריד אותו מינית לפני כעשור, במהלך פגישה שנערכה בביתו של עזר, במסגרתה נבחן לתפקיד בסדרה "להיות איתה". עוד מצוין בתחקיר כי נהרי הגיש תלונה במשטרת תל אביב לפני כשנה על המקרה, אך התיק נסגר.

עזר, כאמור, הכחיש את האשמות ושכר את שירותיו של איש יחסי הציבור, רונן משה. בהמשך פרסם עזר תוצאות של מבחן פוליגרף שערך.

מלבד קרולינה למקה, עזר גם משמש כפרזנטור של חברת הביטוח AIG שיצאה ממש כמה ימים לפני פרסום הכתבה בוואלה עם פרסומת חדשה בכיכובו, לצד בן זוגו, אלברט. בשלב הראשון החליטו ב- AIG להמשיך עם הפרסומת, אך במהרה היא קוצרה ונערכה מחדש, על מנת להפחית את זמן המסך של עזר ולא לפגוע במותג.

בדומה לקשת 12 ו"נינג'ה ישראל" איתה מזוהה עזר, גם בקרולינה למקה בחרו להמשיך בשגרת הצילומים והפרסומים עם הפרזנטור.

רק לפני מספר ימים, פרסם נהרי בעמוד האינסטגרם שלו, שיר המוקדש לנושא איתו הוא מתמודד בימים אלה, וכתב: "אַל תִּדְאֲגוּ לִי אֲנִי חָזָק / אַל תִּדְאֲגוּ הַשֵּׁם שֶׁלִּי לֹא נִסְדַּק / לֹא מְשַׁנֶּה כַּמָּה יְנַסּוּ לְטַשְׁטֵשׁ אֶת הָאֱמֶת / וְיַצִּיגוּ אוֹתִי כְּרוֹדֵף בֶּצַע וּפִרְסוּם / אֶת הַכּוֹחָנִיּוֹת הַזֹּאת אֲנִי מַכִּיר / זֶה צוֹעֵק חַזֵּק בְּכָל הָעִיר / כָּכָה מִתְנַהֵג מֵי שֶׁיֵּשׁ לוֹ מָה לְהַסְתִּיר…".

אחרי חשיפת וואלה, אסי עזר שכר שירותי ניהול משברים

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות