פרסום ושיווק

סלקום משיקה את פייבר TV ויוצאת בקמפיין חדש

על רקע ההתפתחות המהירה והדינמיות של שוק הסיבים והיקפי הצפייה ההולכים וגוברים בסטרימינג, עולה הצורך בפתרונות תקשורת מותאמים שיאפשרו לצרכנים חווית צפייה וגלישה מעולה, סלקום מכריזה על שירות חדש שנותן מענה מדויק לצורך זה: פייבר TV. שירות הכולל גם טלוויזיה , וגם אינטרנט סיבים עד 1 ג׳יגה ופתרון wifi גם בחדרים בבית.

סלקום משיקה גם ממיר ושלט חדש המותאם לצופה הישראלי בשירותי הסטרימינג ובנוסף הטמיעה לאחרונה את טכנולוגיית LL-DASH, אשר מפחיתה את הdelay לשניות בודדות ומאפשרת ללקוחות צפייה בספורט בזמן קרוב מאוד לזמן אמת.

השקת השירות מלווה בקמפיין גדול ומקיף, בכיכובו של הפרזנטור החדש של החברה: רן דנקר, תחת הכותרת "כשזה זה – זה זה". דנקר נבחר להוביל את מהלכי הפרסום של החברה בשל התאמתו הרבה לערכי החברה, והמסר "כשזה זה – זה זה" מבטא את מטרת החברה במתן הצעת ערך שמתאימה בדיוק לצרכי הלקוחות, כמו פייבר TV.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: ״אין ספק שכשזה זה – זה זה. כמי שנכנס לתפקיד, אני גאה לעמוד בראש חברה שבראש סדר העדיפויות שלה להציע ללקוחותיה שירות איכותי, ולאפשר להם חווית צפייה מציינת על גבי תשתית אינטרנט סיבים חזקה ועוצמתית.

אילן סיגל, מנכ״ל גולן טלקום ומנהל האסטרטגיה השיווקית של קבוצת סלקום: "סלקום חברת תקשורת מובילה, וככזו, ממשיכה לחדש ולהתאים הצעות ערך רלוונטיות ללקוחותיה. במהלך הנוכחי הכולל את רן דנקר כפרזנטור, לצד חידוש הנראות והשפה התקשורתית, מציעה סלקום את "פייבר TV" כשירות מתקדם ואיכותי שהלקוח באמת צריך בתקופה בה שירותי הסטרימינג והשימוש באינטרנט מייצגים צורך בסיסי ותופסים נפח כה משמעותי מחיינו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות