מדיה

רייטינג: שיא שלילי לנינג'ה, המסעדה הבאה עולה

המסעדה הבאה

בחסות הדרבי התל אביבי שנערך אמש, שודר בערוץ הספורט והביא 8% צפייה, רשת מצליחה לתת פייט צמוד לקשת לאורך כמעט כל הערב. וזה מתחיל בכמעט ניצחון בפריים טיים, כשנינג'ה ישראל משיגה את הנתון הכי חלש שלה העונה – 13.8% צפייה – ואילו המסעדה הבאה משתפרת שוב ועולה ל-13.2%. אולי לא נתון יוצא דופן, אך החולשה של קשת אתמול (הצופים של נינג'ה הלכו לכדורגל?) יצרה פער של 30 אלף צופים בלבד בין הערוצים (394 אלף מול 364 אלף).

הנתונים היפים של רשת בפריים טיים בולטים עוד יותר על רקע היתרון הגדול שהיה לקשת בשעה שבה התחילה הרצועה. למעשה נינג'ה אתמול איבדה צופים לקשת, אחרי שמהדורת מוצ"ש של הערוץ הביאה 14.7%. מנגד, ריאליטי המסעדות של רשת הקפיץ את הערוץ ביותר מ-40% ביחס ל-9% הצפייה שהשיגו בזמן החדשות. גם לפני החדשות זכו אתמול אנשי רשת 13 למשהו שהם לא רגילים בו – שוויון עם המתחרים. המטה שלהם ופגוש את העיתונות של קשת השיגו 8.7% צפייה, וזה אחרי שברצועה המקדימה של אותן התכניות (שהיו מורחבות אמש), חדשות 12 ניצחו עם 7.2% לעומת 5.8%.

ערב טוב עם גיא פינס מנצחת, די כרגיל, את רצועת הלייט נייט, עם 10.4% צפייה אל מול 9% ללקט של הצינור. מאחורי הכסף, שסגרה את השידורים ברשת 13 השיגה 4.9%.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות