מדיה

רשת 13 משיקה קורס תקשורת וטלוויזיה עבור אנשים עם מוגבלויות

בניין רשת 13 בניין רשת 13

בשיתוף פעולה בין רשת 13 ומפעל הפיס יחל בקרוב קורס תקשורת וטלוויזיה המיועד לאנשים עם מוגבלויות, במסגרתו יקבלו המשתתפים כלים משמעותיים שיסייעו להם להשתלב בעולם התקשורת, בדגש על המדיום הטלוויזיוני.

הקורס יתקיים בהובלתם של אנשי התקשורת, הטלוויזיה, הדיגיטל והרשתות החברתיות מהמובילים והמוכרים בישראל.

בין המרצים שיהיו יגיעו רועי עוז במאי ועורך טלוויזיה בכיר בהן האח הגדול ותוכניות נוספות, שרון פאר עורך תוכן ראשי ברצועות הבוקר ומרצה, אסף גרינבוים עורך תוכן, מלהק ומרצה, קובי מחט, יובל שם טוב, עומר ירדני, ליזה ביך ועוד אנשי תקשורת נוספים.

הקורס יערך במשך 4 שבועות במהלכו יכירו המשתתפים את הפורמטים המובילים בשנים האחרונות, ייחשפו לתהליכי הפקה ופיתוח תוכן, ילמדו את מושגי הבסיס בתחום יחסי הציבור והרשתות החברתיות, ואף יתנסו בעבודה מעשית באולפני רשת. מצטיין או מצטיינת הקורס יגישו פינה ב״פותחים יום״ ברשת 13.

הנוכחות של עובדים עם מוגבלות בשוק התקשורת הישראלי דלה ביותר נכון להיום, בוודאי ביחס לשיעור האנשים עם מוגבלות באוכלוסייה הכללית, העומד על כ- 15%. אוכלוסייה זו מיוצגת בדרך כלל בתקשורת בקונטקסט של מוגבלותה, וכמעט לא ניתן למצוא ממלאי תפקידים (כתבים, עורכים, מגישים, אנשי יח"צ) בענף. הקורס החדש מבקש לשנות את המציאות הזו ולפתוח לאנשים עם מוגבלות את הדלת לתעסוקה משמעותית בעולם התקשורת והטלוויזיה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות