זזים

מוריה שלום נבחרה לתפקיד מנהלת לפ"מ

לפמ לפמ

ועדת האיתור לתפקיד מנהל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בחרה במוריה שלום לתפקיד מנהלת לפ"מ הבאה. ההחלטה התקבלה לאחר שהוועדה התכנסה בשבוע שעבר לסדרת ראיונות עם מספר מועמדים שנבחנו על סמך ניסיון, אחריות לגיבוש תקציב, גיוס משאבים, ניסיון בתחום רכש מדיה ותוכן, יוזמה, חדשנות ועוד.

שלום תיכנס לנעליו של מנכ”ל לפ"מ הפורש, בועז סטמבלר, שהודיע באוקטובר האחרון כי ברצונו לסיים את תפקידו. לשכת הפרסום הממשלתית אחראית על ניהול שלל הקמפיינים וההסברה של ממשלת ישראל, ועבדה בשנה וחצי האחרונות קשה במיוחד סביב מגפת הקורונה. במהלך שנותיו של סטמבלר בתפקיד הגיעה לפ”מ להכנסות שיא של כמעט 700 מילון שקלים והייתה שותפה מלאה של משרד התיירות בשיווק ישראל בעולם.

שלום היא מנהלת העיתון "מקור ראשון". מאז שנת 2008 היא עבדה במדיות שונות בתחום התקשורת, בעיקר בעולמות התוכן והניהול של גופי תקשורת בישראל. על פי גורמים, שלום סומנה מראש כמועמדת מוב

בין החברי הועדה, שהתכנסה הבוקר לדיון הסופי ובחירת המועמדת, נמנו מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס; מרי יוסף, נציגת נציב שירות המדינה; וגדי מרגלית (שהיה בעברו מנכ"ל לפ"מ) בתור נציג ציבור. ילה מאחר והיא מקורבת לבנט והיתה אמורה להתמנות בעברה לתפקיד דוברת הבית היהודי.

כאמור, בתום דיון משותף ובחינת כלל הפרמטרים, החליטה הוועדה פה-אחד להמליץ על מועמדותה של שלום. ההחלטה תובא לאישור הממשלה באחת מהישיבות הקרובות שייערכו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות