על סדר היום

2.6 מיליון שקל: דניס ומישל הגישו כתב תביעה נגד כאן 11

דניס ומישל דניס ומישל

בסוף יוני 2021 שודר תחקיר של כתב כאן 11, דניאל אלעזר, תחת הכותרת "הצד האפל של כוכבי הרשת". התחקיר הציג את "קבוצת אמוזה", שנמצאת בבעלותם של שני כוכבי הרשת, דניס צ'רקוב ומישל טרוני, שמשווקת נכסים דיגיטליים. החברה הבטיחה למשקיעים הכנסה פסיבית, אך לפי התחקיר של כאן 11, המשקיעים נשארו ללא כספים.

אתמול (ג') הגישו דניס ומישל כתב תביעת לשון הרע על סך 2.6 מיליון שקל.

"אני מבין שהרגע הכי גדול בחיים של דניאל אלעזר היה דניס ומישל (הוא טען זאת בעצמו בראיון ל״כסית״ לפני מספר שבועות) וזה מחמיא לי שאני ומישל מהווים פסגת חייו, אבל נעשו כאן אינספור טעויות בסיקור וכידוע, על טעויות – יש לשלם. לצערנו, רק לאחרונה תאגיד השידור נדרש לשלם עשרות אלפי שקלים במסגרת תביעה אחרת שהוגשה נגד אלעזר לאחר שזה ביצע ״כתבה״ שקרית אחרת על ידוען מוכר. צר לנו על בזבוז כספי המיסים גם בהקשר הזה ומקווים שבזאת יסתיימו הכתבות השקריות של אלעזר", כתב דניס בפוסט בפייסבוק.

לפי כתב התביעה, ביוני האחרון הגיע העיתונאי אלעזר כשהוא מתחזה ללקוח פוטנציאלי כדי להיכנס למשרדים ובהמשך הוא הכניס צוות צילום ללא אישור, תוך שהוא מטיח האשמות בפני השניים: "אתה גנבת את כולם!", "נוכל", "נוכלים".

"במהלך אותה התפרצות, תוך שדניאל אלעזר מפריח לאוויר העולם האשמות שווא חמורות מאד נגד התובעים, התגלה כי רצונו של אלעזר, היה ליצור לעצמו מוניטין על חשבון התובעים – הא ותו לא. אלעזר, הלכה למעשה, נהג בטקטיקת ה'בולדוג' הנלוזה בעולם התקשורת והעיתונאות – טקטיקה לפיה קודם כל מפתיעים מראויין בפרהסיה, ללא תיאום, שואלים אותו רצף שאלות מבלי להמתין לקבלת תשובה אמיתית, עד שהלה יוצא משלוותו – ואז, עורכים את ה'עימות' כאילו מדובר באדם כעוס ועצבני. במילים אחרות – רותמים את העגלה לפני הסוסים", נכתב בכתב התביעה.

עוד נכתב כי: "מיום שידור הכתבה, חייהם של התובעים הפכו גיהינום של ממש: בזה אחר זה, בוטלו כל הקמפיינים שקידמו התובעים משך השנים ופרנסתם נפגעה ונהרסה כליל; התובעים מצאו עצמם מושא ללעג, לבוז ולהטרדות חוזרות ונשנות מצדם של עשרות אלפי בני אדם – במרשתת, בהודעות טלפוניות ואף ברחוב. מצמד לוחמי צדק, אשר הקדישו את מיטב זמנם ומרצם לטובת הציבור, הפכו התובעים לנרדפים ולגינוי כלל ארצי".

על פי כתב התביעה כל רצונו של אלעזר היה לעשות לעצמו שם של "עיתונאי לוחם צדק" ולהתקדם בעולם התקשורת על חשבונם. עוד נטען כי אלעזר עשה לעצמו רווח אישי ואף כלכלי על חשבון התחקיר שפורסם והמשיך להטריד אותם על מנת לנסות ולייצר המשך לתחקיר.

מכאן חדשות נמסר: "אנו עומדים מאחורי התחקיר ונגיב לטענות כמקובל בבית המשפט".

תחקיר כאן 11 על כוכבי הרשת הוביל לאיום בתביעה: “סיפור שקרי” 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות