פרסום ושיווק

עדי גיגי, מנכ"לית טסלה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של ינואר 2022

עדי גיגי עדי גיגי

כניסת טסלה לישראל היוותה חידה גדולה לגבי השתלבותה בשוק המקומי, אך בתוך שבעה חודשים בלבד מהגעתה לישראל סימן השאלה הוחלף בסימן קריאה ברור עם הפיכת טסלה מודל 3 לדגם הרכב הנמכר ביותר ללקוחות פרטיים בישראל. נתון זה משקף את הנהירה של הנהג הישראלי למותג הרכב החשמלי. כחלק מן השינוי העצום שמובילה טסלה בשוק הרכב העולמי, מיד עם הגעתה הזדרזו כלל יבואני הרכב להצטייד ברכבים חשמליים השואפים לביצועים דומים, כך שהשפעתה של טסלה על השוק הייתה ניכרת וברורה.

באיגוד השיווק הישראלי בחרו בעדי גיגי לאשת השיווק של ינואר 2020 בזכות יצירת אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק הישראלי, המסתמכת על התאמה לאופי ולקהל הישראלי. במובנים רבים, אסטרטגיה זו המושתת על 'שקט עוצמתי' הכתיבה התנהלות הפוכה לזו הנהוגה בשוק הרכב הישראלי. טסלה הסיטה את הדגש מהשקה רוויות אירועים, יח"צ ופרסום, להגעה תחת מעטה סודיות וחרושת שמועות, פתיחת המכירה ללא התראה מוקדמת באתר מקוון בלבד, ללא נסיעות מבחן, ללא אולמות תצוגה או צפיה ברכב לפני קנייתו. פעילויות השיווק התמקדו, בשיווק המבוסס דאטה לשיפור השירות והצעת הערך, ובמחיר הנוגע בנקודה המדויקת לפלח הקהל הרלוונטי בישראל ומפורט בשקיפות מלאה – בניגוד מוחלט לנהוג בשוק. וכן, גם בקניה בכרטיס אשראי ישירות מן האינטרנט.

מאיגוד השיווק נמסר כי: "גיגי הוכיחה שבעזרת חשיבה מחוץ לקופסה אפשר לנער שוק מקומי ולהגיע לתוצאות מרשימות, וכיום טסלה נחשבת לגורם העיקרי בהפיכת הרכבים החשמליים למבוקשים ביותר בישראל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות