מדיה

חברת ADD מכרה את סדרת המקור של HOT "מיגל" לערוץ הבלגי BeTV

מיגל מיגל

חברת ההפקה וההפצה Content ADD סגרה הסכם הפצה עם BeTV הבלגית לדרמת האימוץ החזקה וזוכת הפרסים, "מיגל". הסדרה, תוכן מקורי של חברת HOT, נכתבה על ידי טום סלמה ודפנה לוין ("בטיפול") והופקה על ידי חברת ההפקות "מובי פלוס" של דוד מנדיל ומככבים בה רן דנקר, ראול מנדז, אביב כרמי, עומר בן דוד ומיגליטו סוחואל.

"מיגל", שעלתה לשידור ב- HOT3 בשנת 2018, מספרת את סיפורו של טום, גבר ישראלי הומוסקסואל שנואש להגשים את חלומו לאמץ ילד. טום נוסע לגואטמלה להביא הביתה יתום בן חמש בשם מיגל, אך הציפיות של טום מתנפצות כשמיגל מסרב לקבל את חייו החדשים. כשמיגל חזור לגואטמלה בגיל 16 לטיול שורשים, טום עושה כל שביכולתו למנוע ממיגל לגלות סוד שהוא הסתיר ממנו כל חייו.

הסדרה הושקה בפסטיבל CANNESERIES, קיבלה שבחים רבים מכל העולם וזכתה בפרס על אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. בנוסף לכך, היא נמכרה לערוץ +Canal הצרפתי.

אלכסנדרין דואז, סגנית מנהל התוכן של ערוץ BeTV אמרה: ״BeTV שמחים מאוד להציע למנויים שלנו את המיני סדרה הזו ורוצים להודות ל- ADD שאפשרו לזה לקרות. אנחנו מאמינים בסיפורים חזקים ואנושיים שיכולים לרגש את הצופים שלנו ולפתוח להם את החשיבה. ״מיגל״ היא סדרה כזו ואנו משוכנעים שהיא תתרום רבות לערוץ ולאיכות ספריית התוכן שלנו״.

סמנכ"ל תוכן וחדשנות HOT, נדב חנין: "HOT מוכיחה שוב כי לתוכן מצוין אין גבולות ועושה צעד משמעותי נוסף על מנת לתת לתוכן הישראלי את הבמה הגלובלית שראויה לו. אנו גאים ב- ״מיגל״, עוד דרמה מקורית של HOT אשר נמכרה לגוף שידור בינלאומי״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות