זזים

תומר ברנד נבחר להוביל את חטיבת הדיגיטל של כאן

תומר ברנד תומר ברנד

ועדת האיתור, בראשות המנכ"ל אלדד קובלנץ, בחרה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של כאן את העיתונאי תומר ברנד המשמש בשנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של כאן חדשות בתאגיד.

לפני כן היה ברנד סגן עורך ראשי וראש מערכת החדשות באתר Nrg-360, ראש דסק בעיתון מעריב, עורך במוספי העיתון ועורך ערוץ הדעות באתר. לברנד תואר ראשון בתקשורת ועיתונות ממכללת ספיר.

חטיבת כאן דיגיטל מייצרת תוכן עצמאי הכולל את דוקותיים, כאן סקרנים, כאן מקשיבים ועוד, לצד סדרות רכש מקומיות זוכות פרסים. כמו כן, החטיבה אחראית על כל המוצרים הדיגיטליים של התאגיד, על הפצת התוכן בסושיאל ועל אימוץ פלטפורמות חדשות וחדשניות בתאגיד.

מברנד נמסר: ״אני מסיים 4.5 שנים אינטנסיביות בחטיבת החדשות. הייתה לי זכות להיות חלק מגוף החדשות העצמאי, המקצועי והאמין בישראל, ולעבוד עם קבוצת עיתונאים יוצאת דופן. תודה לברוך שי על הגב, הדחיפה קדימה והחתירה הבלתי מתפשרת למצוינות. שמח מאוד להצטרף לצוות הנהדר של חטיבת הדיגיטל ומתרגש לקראת האתגרים שמולנו״.

מנכ"ל כאן, קובלנץ, מסר: "אני בטוח ביכולות של תומר לשמר את ההישגים והצלחות של חטיבת הדיגיטל ולמנף ולשדרג אותה בכל התחומים יחד עם העובדים המעולים כאן״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות