על סדר היום

רייטינג: כשהמאסטר שף של קשת מבשל השקה

השקת מאסטר שף אתמול. ככה משיקים עונה

קשת יודעת לעשות את הדברים כמו שצריך, וההשקה של מאסטר שף VIP אמש היתה דוגמא מושלמת לכך. שורה של סלבריטאים, עבירה קטנה על החוק (השתתפותה של שרת החינוך יפעת שאש-ביטון בתכנית) שעשתה הרבה יותר רעש מאשר נזק, והופ המחוג של התכנית הראשונה לעונה נעצר על 20% צפייה מרשימים.

מנגד, קצת עצוב לראות את פרויקט הדגל של רשת – ריאליטי האוכל, המסעדה הגדולה – יושב בצד ומלקט פירורים. אתמול ההפקה הגרנדיוזית של ערוץ 13 זכתה רק ב—8.5% צפייה, ואם תמשיך להיות משודרת מול פצצת הרייטינג של קשת היא עוד עלולה לסיים כאחת ההשקעות הגדולות והמבוזבזות של רשת. ולא שאין כאלה בעבר.

גם מסביב לפריים טיים השליטה של קשת היתה מלאה אמש. בגזרת שמונה בערב – מהדורת החדשות המרכזית –חדשות 12 עם 16.9% צפייה אל מול 7.7% בלבד להילה קורח בחדשות 13. הריאליטי הפער מצטמק משמעותית – גיא פינס מתחזק את קשת עם 10.5% צפייה מול 7% לצינור וגיא לרר, ובהמשך הפער כמעט ונמחק סופית כשחי בלילה משיגה 6.8% ואילו היום שהיה 5.4%.

קרב צמוד בבוקר, תכנית חיסכון מרשימה

ברצועת הבוקר נרשם יחסית קרב צמוד, עם יתרון קטן לקשת 12. חדשות הבוקר מביאות 4% צפייה בערוץ 12, לעומת העולם הבוקר של 13 שמסתפק ב-3.7. גם בהמשך פאולה ולאון (3.4%) מקדימה רק במעט את פותחים יום (3.3%).

הרצועה של אחה"צ התאפיינה אתמול בשני חלקים – עד 18:00 ומ-18:00. בחלק הראשון הפער של קשת היה קטן, ורשת התקדמה פחות או יותר באותו הקצב – חדשות שלוש (4.1%), מהדורה ראשונה (5.6%) ורפי רשף (7.2), לא השיגו נתונים יוצאי דופן עבור קשת בשעה שחדשות היום (2.7%), הכל כלול (4.1%) וחמש עם שרון גל (6.1%) קידמו את רשת יפה.

אלא שש עם בקשת נותנת קפיצה לכיוון 9.9% (עדיין נמוך עבור השעה הזו בקשת) ואמנון לוי עוצר מעט את התנופה של רשת כשהוא עולה רק ל-6.7%. אלא שאז מגיעה השעה 19:00, ולמרות שלפני החדשות ממשיך להרים את רשת עד 7.5% (כמעט כמו המהדורה המרכזית עצמה), קשת נעלמת באופק עם 15.2% לקרן מרציאנו ותכנית חיסכון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות