יח"צ

יניב לייבוביץ נבחר לטפל בתקציב היח"צ של דרושים IL

יניב לייבוביץ יניב לייבוביץ

יניב לייבוביץ נבחר לנהל את תקציב היח"צ של דרושים IL. משרד הבוטיק של לייבוביץ, "Leibovich – Media & Strategy", מתמחה במתן שרותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, נדל"ן, תחבורה, פיננסים, צרכנות ועוד. המשרד יעבוד תחת מנהל השיווק והפרסום של החברה, גלעד קומר.

דרושים IL מבית יד 2 הינו לוח הדרושים היעיל ביותר של ישראל עם למעלה מ-2 מיליון גולשים מדי חודש, בזכות מנגנון גיוס מדויק למועמד ולמעסיק. מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים הכי מתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות ומהמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.

בין השאר, השיק המשרד ומטפל המשרד של לייבוביץ בחברת BIRD האמריקאית שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהציע קורקינטים שיתופיים. בנוסף לה נמצאות: קבוצת headstart – קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל, אפליקציית התחבורה החכמה Pango, חברות הסטארט אפ hopon, binah.ai ו – fetcher, קבוצת AMAN – אחת מחברות ה – IT הגדולות בישראל, קבוצת התקשורת Panet בשליטתו של בסאם ג'אבר, אתר הסחר Lastprice, אפליקציית hopon המציעה תשלום סלולרי בתחבורה הציבורית, ארגון ידידים וכן חברת הסטארט אפ Elevation, פלטפורמת הבשלנים הפופולארית yummi, רשת סאלח דבאח ובניו ועוד. במהלך משבר הקורונה ניהל לייבוביץ המשבר של התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל.

יניב לייבוביץ: "אנו שמחים לקבל אלינו את לוח הדרושים המתקדם והחדשני בישראל. בתקופה בה נושא הקריירה הוא אחד מהתחומים החשובים בחיינו, אין ספק שדרושים IL יהפוך במהרה לאתר המוביל בארץ. לפנינו מטרות גדולות וחשובות ואני שמח על האמון והבחירה בנו להובלת הפעילות התקשורתית של החברה".

גלעד קומר, מנהל השיווק של החברה: "אנחנו שמחים על תחילת הדרך המשותפת וצירוף משרד היח"צ של יניב לייבוביץ למשפחת דרושים IL. עולם התעסוקה החדש מתפתח ומשתנה כל העת, במיוחד מאז פרוץ מגפת הקורונה שאילצה את כולנו להגיב ולהתאים את עצמנו. יניב ומשרדו יובילו את הפעילות התקשורתית שלנו ויעזרו לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות