פרסום ושיווק

קמפיין חברתי חדש מדגיש שלכל אדם מגיע מקום שווה בקהילה, גם אם הוא עם מוגבלות

שילוט על אוטובוסים שילוט על אוטובוסים

לאנשים עם מוגבלות יש מקום שווה בקהילה, כמו לכולם – זה המסר שהקמפיין החברתי החדש של החברה למתנ"סים הארצית מוביל. הקמפיין הושק במסגרת אירועי חודש "פברואר יוצא מן הכלל" המעודדים השתלבות אנשים עם מוגבלות בקהילה ובחברה, המתקיימים במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית בכל הארץ, בכל האוכלוסיות ובכל המגזרים. לאירועי החודש ולקמפיין הושק אתר ייעודי.

הקמפיין קורא לציבור להכיר לעומק את חברי הקהילה המתמודדים עם מוגבלות, באמצעות השתתפות במאות רבות של אירועים ובפעילויות משולבים המתקיימים במהלך חודש פברואר במרכזים הקהילתיים בכל רחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין יעלה סרטון חברתי קצר ברשתות החברתיות וכתשדיר "זמן קהילה" בטלוויזיה בקשת וברשת. בסרטון מככבים אנשים עם מוגבלות, תחת הכותרת "כולנו גם וגם". בתחילת הסרטון נראים האנשים בפעילות שגרתית, מבלי שרואים את המגבלה שלהם, ורק לאחר מכן נחשפת המגבלה, כדי להדגיש ולהנכיח כיצד אנשים עם מוגבלות עובדים, מבלים, פעילים, והמגבלה היא רק מאפיין אחד ולא מה שמגדיר אותם.

המהלך מלווה בקמפיין שילוט חוצות, בשת"פ עם "רפיד" ועם Go Media One, שנרתמו לעניין. במסגרת זו, משתתפי הקמפיין מופיעים על גבי שילוט חוצות ועל גבי אוטובוסים בפריסה ארצית, תחת הכותרת "הגיע הזמן שניפגש", על מנת לעודד היכרות עם אנשים עם מוגבלות ולהזמין את כלל הציבור לאירועי החודש. בנוסף ילווה הקמפיין בנוכחות דיגיטלית והדמיית שילוט חוצות עם הכותרת "היי, אני פה!", הקורא לגידול בהנכחה של אנשים עם מוגבלות במרחב הציבורי.

משתתפי הקמפיין | צילום: רמי זרנגר
משתתפי הקמפיין | צילום: רמי זרנגר

כחלק מאירועי החודש והקמפיין, "יתחלפו" חלק ממנכ"לי משרדי הממשלה וכן ראשי רשויות רבים עם אנשים עם מוגבלות, שיתלוו אליהם במהלך יום העבודה ב-15 בחודש.

"אנו מחויבים להמשיך במאמצים לשינוי ולהביא להשתלבות ילדים, בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות בכל קהילה, בכל חברה ובכל מקום״, אומר טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים הארצית. הוא מוסיף ש"חשוב שנזכור שכולנו 'גם וגם', בכל אחד מאיתנו יש מגוון של תכונות, עוצמות וחוזקות, וכך גם אנשים עם מוגבלות ושאף קהילה אינה שלמה אם לא כל הפרטים בה מרגישים ויודעים שהם חלק מהקהילה, ושיש להם השפעה. פברואר יוצא מן הכלל הוא כלי אחד שנועד לסייע בכך".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות