זזים

זיו ביילין מצטרפת למינקובסקי תקשורת

זיו ביילין זיו ביילין

"מינקובסקי תקשורת" של עידו מינקובסקי מרחיבה את הפעילות גם לתחומי המשפט ופירמות עורכי הדין. החברה מקימה מחלקה משפטית חדשה ומצרפת את זיו ביילין שתקים את המחלקה. מדובר במהלך המהווה צעד נוסף בהתרחבות של המשרד שנחשב למוביל בטיפול בלקוחות מתחום ההייטק.

ביילין מגיעה ל"מינקובסקי תקשורת" לאחר מספר שנים בדוברות ויחסי הציבור ברשת 13 וכמנהלת במחלקת יחסי הציבור בערוץ עשר. ביילין מוסמכת כעורכת דין וכיהנה כפרקליטה בפרקליטות הפלילית והאזרחית כעשור ולאחר מכן החלה את דרכה העיתונאית בגלובס, ככתבת במגזין העסקים ליידי גלובס.

המחלקה המשפטית במשרד תלווה ותייעץ תקשורתית למשרדי עורכי דין מתחומי עיסוק שונים כאשר הראשון בהם הוא פירמת עו"ד גורניצקי GNY. את פעילות המחלקה יובילו, יחד עם ביילין, שיר בויקו רימון, מנכ"לית מינקובסקי תקשורת ואריאל הופרט המשנה למנכ"ל בחברה.

בויקו רימון, מנכ"לית "מינקובסקי תקשורת": "מדובר במהלך חשוב שיאפשר לנו להרחיב את הפעילות בתחום יחסי הציבור והדוברות למשרדי עורכי דין איתם אנו עובדים בשנים האחרונות ועם חדשים שנזכה ללוות יחד. אנחנו שמחים על הצטרפותה של זיו כשחקנית חיזוק משמעותית לקבוצת מינקובסקי״.

ביילין מסרה: "אני גאה להצטרף למשפחת מינקובסקי תקשורת ואל ה-DNA המשובח שכל כך מאפיין אותה, כחברה מובילה, בועטת, ביצועיסטית וחצופה. אני שמחה על ההזדמנות לשלב בתפקיד החדש את שני העולמות שאני אוהבת ואת ניסיוני בכל אחד מהתחומים: עריכת דין ותקשורת, ואני בטוחה שנוביל יחד מהלכים משמעותיים ומאתגרים."

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות