פרסום ושיווק

אהרוני עומד על הראש בקמפיין החדש לפיירי

קמפיין חדש לישראל אהרוני לפיירי קמפיין חדש לישראל אהרוני לפיירי

פיירי (FAIRY) משיק בישראל את "פיירי מקס פאוור" בבקבוק "אחוז ולחץ" חדש, ללא פקק שצריך לפתוח או לסגור, המאפשר להוציא בקלות ובמהירות את כמות הסבון המדויקת מהטיפה הראשונה עד לאחרונה.

פיירי מקס פאוור מכיל גם נוסחה חדשה המצריכה פי 4 פחות קרצוף של שומן שנאפה והתקשה על התבנית, והוא פי ארבעה יותר אפקטיבי בהסרת שומן שנאפה והתקשה.

את הקמפיין החדש יוביל הפרזנטור של המותג בישראל ב- 14 השנים האחרונות, ישראל אהרוני. בצילומי הקמפיין החדש אהרוני יוכיח שגם בגיל 70 הוא יכול לעמוד על הראש ולהפתיע כמו הבקבוק החדש.

הקמפיין הופק על ידי C מקבוצת פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות באירופה, והוא עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה באמצע חודש פברואר בערוצי הטלוויזיה וברשתות החברתיות.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "אנו נרגשים להוביל את השוק עם החידוש המסעיר הזה, של מצרך יסוד בבתים. מתחילת הדרך, פיירי השיקו מוצרים שהפכו את המטלות היומיומיות לפשוטות, מהירות וקלות, מבלי להתפשר על איכות הניקוי. אנו שמחים שהשגנו את המטרה הזאת עם 'פיירי מקס פאוור' החדש".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות