פרסום ושיווק

קבוצת התיירות move משיקה פלטפורמה תיירותית ויוצאת בקמפיין

מתוך קמפיין הולידיי פיינדר מתוך קמפיין הולידיי פיינדר

לקראת ירידת גל האומיקרון והתאוששות הצפויה בענף התיירות, קבוצת התיירות הדיגיטלית המובילה move בראשותו של ארז בוסו, משיקה מהלך רחב היקף פלטפורמה חדשה להזמנת חופשות לחו"ל בעלת טכנולוגיה מהפכנית תחת השם "holiday finder".

החברה שקדה על פיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית במהלך השנתיים האחרונות והשקיעה יותר מ-10 מיליוני שקלים בהקמתה. אתר holiday finder מבוסס על אלגוריתם ובינה מלאכותית, הסורק בזמן אמת מאות אלפי טיסות ומלונות ברחבי הרשת ישירות מחברות תעופה וספקים גלובלים ומייצר מעל ל- 50 מיליון שילובים שונים של טיסות ומלונות ומציג לגולש את השילוב והצעת המחיר הטובה והמתאימה ביותר עבורו.

בעידן פוסט קורונה, הבינו בקבוצת move שהנוסע שם בחשיבות עליונה את הצורך בשקיפות והצגת מידע אודות תנאי השינוי והביטול וכן הצורך בשירות לקוחות זמין, נגיש ובעברית. נוכח זאת תנאי השינוי והביטול מוצגים באתר בבירור והלקוח רואה לפני ביצוע ההזמנה את הסכום המדויק שיקבל במקרה של שינוי או ביטול ואף יוכל להחליט להזמין את החופשה בתנאים גמישים ומותאמים לצרכיו.

השקת האתר מלווה בקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום חוליגינס (מקבוצת K). את הסרטון של הקמפיין מוביל השחקן אודי פרסי, המציג את דמותו של "הולידי פיינדר". בסרטון מסביר "פיינדר" שהוא "כאן כדי לעשות ריסטארט על כל מה שאנחנו מכירים על חופשות" וכיצד אתר אחד יעשה לנו את המאצ' המושלם בין הטיסה למלון. את קמפיין היח"צ מנהל משרד התקשורת של מאיה קרבט .

ארז בוסו מנכ"ל קבוצת move המפעילה את holiday finder מסר: "הוליידי פיינדר תעמיד אתגר גדול לאתרי טרוול שהתרגלו לשלוט בלקוח והציעו לו רק את החבילות שנוח להם להציע. מהיום אף אחד לא יחליט בשביל הנוסע איזו טיסה או מלון לקחת בגלל מלאים שחברת הנסיעות רכשה מראש או סגרה עסקה עם מלון כזה או אחר. כעת הלקוח הוא הבוס והפלטפורמה שבנינו שמה אותו במרכז. הכח עובר לידיים של הנוסע עם חווית משתמש חדשה, שלא הייתה קיימת עד היום. זיהינו שלא היעד הוא שחשוב, אלא סוג החופשה. אני גאה במוצר שיצרנו שיבטיח חיסכון בזמן וכסף ללקוח ע"י שימוש בבינה מלאכותית ואלגוריתם .אני משוכנע שהצרכן ירגיש במהרה את השינויים האדירים שמביא עמו הכלי החדש שאנחנו משיקים עבורו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות