יח"צ

גלאי תקשורת תנהל את יחסי הציבור של עמ"י

גל בייסברג גל בייסברג

את שנת 2022 פותחת "קבוצת בייסברג", של האחים אלמוג וגל בייסברג, עם הצטרפות של לקוחות חדשים מהמגזר הציבורי והפרטי לחברות השונות תחת הקבוצה. אל "גלאי תקשורת", זרוע יחסי הציבור של הקבוצה, הצטרפו בשבועות האחרונים תיקי יחסי הציבור של "ההסתדרות הלאומית", חברת המימון הנדל"ני "רובי קפיטל" "מכון דוידסון למדע" של מכון ויצמן, רשת האופנה "תמנון", איגוד מהנדסי ערים, עמותת "שמחה לילד" ועוד.

כעת מצרפת המחלקה הבינלאומית ב"גלאי תקשורת" לרשימת הלקוחות תקציב נוסף עם חשיבות גדולה במיוחד: עמ"י – המנהלת הלאומית לקשרי ישראל והתפוצות. בין מטרות המנהלת: חיזוק הידע והמודעות אודות יהדות התפוצות, הגברת תחושת השייכות בין החברה הישראלית ליהודים בתפוצות וחשיפת הקהל הישראלי לאתגרים העומדים בפני בני עמם החיים ברחבי העולם. בין היתר עוסקת המנהלת בהכשרת אנשי מקצוע, פיתוח מובילי דעת קהל ישראלים, מפגשים עם בני נוער, הכשרות, כנסים ויצירת שיתופי פעולה בין ארגונים לטובת קידום מטרותיה.

גל בייסברג, יו"ר קבוצת בייסברג: "כקבוצה ציונית, פטריוטית וערכית – זו זכות וכבוד גדול עבורנו לעבוד עם גוף כל כך חשוב ומשמעותי כמו מנהלת עמ"י. מהצד האחד אנחנו שומעים על התבוללות והתרחקות של יהודים רבים ברחבי העולם מהיהדות שלהם, מהצד השני יש לנו כאן בישראל כל כך הרבה צרות ואנחנו לא מרבים לשים את יהדות העולם על ראש שמחתנו. החיבור בין כל היהודים בעולם הוא שליחות עבורי, ואני שמח לקחת חלק משמעותי באתגר הזה בשנה הקרובה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות