זזים

המחליפים של רזי ושנרב בגל"צ: טלי מורנו וספי עובדיה

ספי עובדיה. חוזר כמגיש רצועת הבוקר בתחנה שבה גדל ככתב ספורט

טלי מורנו וספי עובדיה יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה״ל בין 08:00 ל – 10:00

כמה ימים לאחר הודעת הפרישה של רזי ברקאי וישי שנרב מגלי צה״ל, מודיעים בתחנה על המחליפים שישדרו ברציפות מהשעה 8:00 ועד 10:00 בבוקר, בימים ראשון עד רביעי.

מגישת החדשות והעיתונאית, טלי מורנו, והעיתונאי ספי עובדיה, יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה״ל בתוכנית אקטואליה חדשה, שתשודר מדי בוקר, בימים א׳ עד ד׳, בשעות 08:00 עד 10:00.

התוכנית תשלב ראיונות בולטים בנושאים המובילים על סדר היום, שיחות עומק בעניינים הניצבים בקדמת השיח הציבורי ואת מיטב התוצרת של כתבי גלי צה״ל, בדיווחים חדשותיים שוטפים, בדיקות עומק וחשיפות מיוחדות.

טלי מורנו, היא עיתונאית ואשת חדשות ותיקה, שהובילה ב-20 השנים האחרונות שורה ארוכה של משדרי חדשות ורצועות אקטואליה בערוצי הטלוויזיה 13 ו-12. בין תפקידיה הבולטים ניתן למנות את הגשת המהדורה המרכזית של חדשות 13 לסירוגין, במשך 7 שנים, את הגשת המגזין ״שישי״, ואת הגשת ״חדשות השבת״. בערוץ 2 הובילה את רצועת הבוקר של הזכיינית ״קשת״. את שירותה הצבאי עשתה מורנו בגלצ, כמגישת חדשות ותוכניות בגלצ ובגלגלצ.

ספי עובדיה, מהכתבים הבולטים בתקשורת הישראלית, הוא עיתונאי, מגיש ופרשן פוליטי ב-16 השנים האחרונות, שבמהלכן היה חתום על חשיפות עיתונאיות משמעותיות. תחילה ככתב כנסת בגלצ וב-7 השנים האחרונות ככתב הפוליטי של חדשות 13. את שירותו הצבאי עשה בגלצ, ככתב ספורט ובשנים שאחר כך הגיש רצועות אקטואליה בתחנה.

התוכנית החדשה תעלה בחודש מרץ ותשודר כאמור, בשעות 8:00 עד 10:00, בימים א'-ד'.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות