מדיה

רייטינג: המסעדה הבאה עולה, אבל לא מספיק

המסעדה הבאה

ערב חזק היה אמש בפריים טיים, כששני ערוצי הבורדקסט עולים עם תכניות הדגל שלהם. אמנם הניצחון של קשת 12 עם נינג'ה ישראל שוב מובהק בזכות 18.6% צפייה מרשימים, אך גם המסעדה הבאה, שהתחילה טוב ומעט נחלשה בפרק השני, עולה ל-12.9% צפייה ונותנת מעט נחת לאנשי רשת 13.

רשת גם יכולה להתנחם בכך שפריים טיים היא מצמצמת את הפער האדיר שיש בין מהדורות החדשות. אודי סגל אולי מנפק 9.2% שהם יותר מהממוצע הקבוע, אך כשחדשות 12 משיגות 17.1% וכמעט פי שניים צופים (430 אלף מול 239 אלף), זו עמדת זינוק מאוד בעייתית.

גם בהמשך הערב נמשכת השליטה של קשת. למרות מחאת הפסטה של גיא לרר והצינור, העם שוב בוחר באסקפיזם של ערב טוב עם גיא פינס בקשת 12, שמנצחת ללא בעיות ובהפרש גדול – 13.8% מול 8% בלבד. בסוף הערב חי בלילה משיגה 8.6% עבור קשת בעוד היום שהיה מסתפקת ב-5.3%.

הרצועה שבה רשת באמת נתנה פייט אתמול היתה דווקא בבוקר, כשהעולם הבוקר משיכה 4% נאים מול 4.1% של חדשות הבוקר בקשת.  אלא שאז מגיעות שעות אחר הצהריים והערב המוקדמות והפער שוב נפתח והופך לבלתי מושג, למרות שבמושגים של קשת 12 מדובר בנתונים חלשים יחסית לרצועה.

זה התחיל צמוד: 3.1% של יואב וגלית (קשת) מול 2.2% לדו"ח היומי (רשת), חדשות שלוש (קשת)  4.6% במקביל לאלמוג בוקר (רשת) עם 2.7%. הכל כלול עוד מצמקת במעט את הפער כשהיא משיגה 4.4% מול 5.4% למהדורה ראשונה, וגם שרון גל 6.1% יפים מול נתון די חלש של רפי רשף (7.3%).

אמנם לוי כבר מקפיץ את רשת ל7.5% בשעה 18:00 כשש עם מקדימה אותו רק במעט עם 8.4%, אבל אז מגיעה התכנית האחרונה לפני המהדורה המרכזית ואנחנו נזכרים שוב היכן אוהבים הישראלים לצרוך את האקטואליה שלהם בשעות הערב – בקשת 12. לפני החדשות של רשת לא רק שלא מקדמת אלא לוקחת אותה אחורה – 6.8% צפייה, בשעה שתוכנית חיסכון עם גדעון אוקו מעיפה את הרייטינג למעלה ל-12.6%, ומסדרת נקודת זינוק נוחה למהדורה המרכזית ולפריים טיים.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות