דיגיטל

רדיו ת"א משיק פודקאסט ראשון מסוגו בעברית על ספרות ילדים

לי יאנג. פודקאסט חדש ב-102FM

פודקאסט ספרות הילדים בהגשת סופרת הילדים וחוקרת ספרי הילדים, לי יאנג, מצטרף לספריית הפודקאסטים של רדיו תל אביב.

מדי שבוע, הסופרת לי יאנג ("ממלכת השינה, "אור קטן", "כוכב לעוגה", "למר קו נתפס הגב") נצר למשפחה של סופרים ומשוררים, תעסוק בנושא אחר מהעולם העשיר של ספרות הילדים בארץ ובעולם מנקודת מבט מקצועית ואימהית.

לי התגוררה בעבר בארה"ב ובאירופה, עסקה במוזיקה ועבדה עם אמנים מוכרים. בנוסף למדה כלכלה, היתה בכירה בחברות בינלאומיות והיום עוסקת בהשקעות. אך האהבה הראשונה שלה תמיד היתה ונשארה בספרות לגיל הרך בשפות ובסגנונות שונים. בספרייתה הפרטית קיים אוסף קטן של מהדורות ראשונות ונדירות של ספרי ילדים.

איך כותבים סיפור במיוחד לקטנטנים? מה הופך ספר לרב מכר? האם הספרים שנכתבו עבור ילדים לאחרונה מפחידים יותר מהספרים הישנים? על שאלות אלו ועוד תענה לי יאנג בפודקאסט.

בכל פרק תארח סופרים מובילים, מאיירים מוכרים, חוקרים ומוציאים לאור ותגלה מה עומד מאחורי תעשיית ספרי הילדים המקומית.

בנוסף, תמליץ על ספרים איכותיים שיעשירו את המדף בחדר הילדים וישמחו גם את ההורים, מתוך מטרה להעצים ולחזק את האהבה לסיפורי ילדים ולרגעים הקסומים של חיבור בין הורה לילדו באמצעות קריאה משותפת של ספרים.

יאנג מצטרפת לספריית התוכן הדיגיטלי העשירה של רדיו תל אביב הכוללת בין היתר את: עמוס הראל, ד"ר אמיר מנדל, יאיר גרבוז, מיקי קרצמן, ד"ר לירז מרגלית, ורד רמון ריבלין, חיים רמון ואברום בורג והפודקאסטים המדוברים: מכבי בול, צבע אדום וכמעט מפורסמים עם צליל הופמן ועדן יואל.

זאת, לצד כל תכניות ה-FM הזמינות להאזנה חוזרת בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובראשם תכנית הספורט עם אופירה וברקוביץ', וטייכר וזרחוביץ' המובילים מזה שנים את נתוני האזנת האודיו הדיגיטליים בישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות