מדיה

רימייק בינלאומי למותחן "כפולים" של קשת יעלה באפל TV

Suspicion Suspicion

בשנה החולפת הצטלמה בלונדון ובניו יורק הסדרה Suspicion – רימייק בינלאומי למותחן הריגול "כפולים" של קשת שהופק על ידי Keshet Productions – הסטודיו של קשת אינטרנשיונל בבריטניה. הרימייק יעלה בפרק כפול ביום שישי (4 בפברואר) ב-AppleTVPlus – שירות הסטרימינג הבינלאומי של אפל. מדי שבוע יעלה פרק נוסף לשירות, כשבסדרה 8 פרקים בסך הכל.

עלילת הסדרה החדשה, המתרחשת באירופה ובארה"ב ומתכתבת עם עלילת העונה הראשונה של "כפולים" הישראלית, תתמקד בצעיר בן 21, בנה של אשת עסקים אמריקאית מצליחה בגילומה של השחקנית זוכת פרס גלובוס הזהב אומה תורמן ("ספרות זולה", "קיל ביל"), אשר נעדר לאחר שהייה במלון יוקרתי גדול בלב ניו יורק. ארבעה אזרחים בריטים, ששהו כולם במלון בליל החטיפה, ונראה שאינם קשורים לפרשה, מואשמים בחטיפתו. את מקביליהם הישראלים בסדרת המקור גילמו מגי אזרזר, ישי גולן, אניה בוקשטיין, אורנה סלינג'ר ואנחל בונני. בגרסה של אפל, משחקים לצד תורמן קונאל נייאר ("המפץ הגדול"), אליאס גייבל ("צוות עקרב"), ג'ורג'ינה קמפבל, אליזבת הנסטרידג', אנג'ל קולבי ונואה אמריך.

בין המפיקים הראשיים: בכירי קשת – אבי ניר, אלון שטרוזמן, קרני זיו והווארד בורץ', יוצרי ומפיקי הסדרה המקורית – עמית כהן, מריה פלדמן וליאת בנאסולי, השואוראנר רוב וויליאמס ("להרוג את איב", "Screw") והבמאי כריס לונג ("האמריקאים").

"כפולים", שעונתה הראשונה היא עד היום הדרמה הנצפית ביותר בישראל אי פעם, נמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל עוד לפני שידורה לערוצים הבינלאומיים של FOX ושודרה בלמעלה מ-120 מדינות בגרסתה המקורית בעברית; בבריטניה, שודרה מול "משחקי הכס" וזכתה לשבחי המבקרים. בנוסף, נמכרה לערוץ CANAL+ הצרפתי ולפלטפורמת הסטרימינג האמריקאית הולו, והוזמנה לאדפטציה ברוסית עבור הערוץ NTV. העונה השנייה נמכרה גם היא ל-FOX ומשודרת בערוציה הבינלאומיים, לצד רשת TV4 בשבדיה ורשת SBS באוסטרליה.

שתי העונות הישראליות של "כפולים" הוקרנו בפסטיבל ברלין היוקרתי והיא זכתה בפרס בחירת הקהל בפסטיבל סיריס מאניה הצרפתי. בקרוב תעלה בקשת 12 העונה השלישית שנכתבה על ידי ליאורה קמינצקי ובוימה על ידי עודד רז, בהפקת ספירו סרטים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות