מדיה

1,117,000,000 צפיות וחשיפות | כאן חדשות מסכמת את נתוני הדיגיטל לשנת 2021

צילום מסך מתוך טיקטוק צילום מסך מתוך טיקטוק

בכאן חדשות מסכמים את שנת 2021 במספרי שיא בצפיות וחשיפות בפלטפורמות הדיגיטליות: 1,117,000,000 צפיות וחשיפות נרשמו לתכני כאן חדשות בפלטפורמות השונות. בשנה החולפת הסרטונים הנצפים ביותר בפייסבוק וביוטיוב של כאן חדשות היו כתבות ותחקירים ששודרו בחדשות הערב, המהדורה המרכזית של כאן 11 בהגשת מיכל רבינוביץ'. לדוגמא, התחקיר של כתב כאן חדשות דניאל אלעזר על חברת הפירמידה של כוכבי הרשת דניס ומישל הוא הסרטון שזכה למספר הצפיות הגבוה ביותר ביוטיוב החדשותי (574,701) ונכנס גם לרשימת 10 הסרטונים הנצפים לשנת 2021 בדירוג של יוטיוב ישראל.

יוטיוב

הפלטפורמה המרכזית שבה כאן חדשות בולטת על פני מתחריה היא עמוד היוטיוב החדשותי שם נצברו קרוב ל-400 אלף מנויים, והוא למעשה עמוד היוטיוב החדשותי המוביל בישראל. בשנה החולפת נרשמו בעמוד כ-188 מיליון צפיות וכ- 12,600,000 שעות צפייה. הכתבה של כתב המגזין יובל אגסי על הנער החרדי בן ה- 15 שהפך למתעד המהומות בירושלים במהלך מבצע שומר החומות עומד על 400 אלף צפיות. תהליך הסגמנטציה מוכיח את עצמו ומושך את הקהל לצרוך את כתבות המהדורה בצורה מנגישה בפלטפורמות השונות ברשת.

פייסבוק

הסרטון הכי נצפה בפייסבוק הוא תיעוד שהביא כתב כאן חדשות בדרום איציק זוארץ, בו נראה גנב שפרץ לבית בדרום הארץ ונתפס לאחר שאכל מנת שווארמה מהמקרר בבית אותו ניסה לשדוד. כחלק ממהלך אסטרטגי נוספו בפייסבוק שידורים חיים שכללו השתתפות גולשים, סקרים, שידורי שאלות תשובות של מומחים. יותר מ-9 מיליון נתוני מעורבות הגולשים נרשמו בעמוד. הסרטון השני הכי נצפה בפייסבוק של כאן חדשות הוא השידור החי של הכתב דניאל אלעזר בטיילת בבת ים במהלכו תיעד בשידור חי את הלינץ' בתושב רמלה שנסע עם רכבו באזור.

טיקטוק

את הנתון המשמעותי ביותר רשם חשבון הטיקטוק החדשותי – בשנה החולפת נרשמה בו עלייה של כ-815% במספר העוקבים ונכון להיום יש בו כ-120 אלף עוקבים וקרוב ל-40 מיליון צפיות. נזכיר כי בשנה שעברה כאן חדשות הייתה חברת החדשות הראשונה בישראל להתרחב לפלטפורמת הטיקטוק כדי הגיע לקהל צעיר שצורך חדשות בצורה שונה. כאן חדשות עשתה שימוש מקורי בטיקטוק השנה כאשר הכריזה שם לראשונה על המינוי של מיכל רבינוביץ' לתפקיד המגישה הראשית של חדשות הערב.

טוויטר

גם חשבון הטוויטר של כאן חדשות זכה השנה לזינוק משמעותי במספרים. ב-2021 נרשמה עלייה של כ-57%. אל עמוד הטוויטר עולים כל הכתבות ודיווחי החדשות מהמדורה המרכזית, חדשות הערב, ומתוכניות האקטואליה. הכתבות, התחקירים והראיונות שעלו לעמוד זכו ל-482 מיליון חשיפות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות