פרסום ושיווק

כנס השיווק פורצים דרך: ג'וליה זהר נבחרה לאשת השיווק של השנה

אייל מליס, תלמה בירו, עופר בלוך, דורית אטד אייל מליס, תלמה בירו, עופר בלוך, דורית אטד

כנס השיווק "פורצים דרך" ששודר היום בצהריים בקשת 12 עסק בפריצות דרך, באתגרים ובהזדמנויות מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית במתכונת של שיחות אחד על אחד עם המנחה ניב רסקין, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים.

הכנס כלל פאנל מנכ"לים ושני פאנלים סמנכלים ומנהלי שיווק. פאנל מנכ"לים בהשתתפות: מנכ"ל חברת חשמל עופר בלוך, מנכ"ל תנובה אייל מליס, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל דורית אטד, ומנכ"לית קופת חולים מאוחד סיגל רגב רוזנברג. חברי הפאנל עסקו בשאלות של ניהול פוסט קורונה: אילו מיומנויות נדרשות מארגונים כדי להצליח בפוסט קורונה, תרבות ארגונית מנצחת, על אילו נושאים הם שמים דגש – חיזוק המותג, שרות טוב, חדשנות או מון מול הלקוח.

בנוסף, כלל הכנס שני פאנלים בהשתתפות סמנכ"לי שיווק בכירים ומנהלי שיווק בכירים בהשתתפות: סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישי מנדיל, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה מיכל בצר, מנהלת השיווק והאסטרטגיה של כלל ביטוח גלי שבד, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של דלתא אייל עמית, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בהוט מירי לוין, סמנכ"ל שיווק גלובלית סודה סטרים קרן שיפטר מאור.

בסיום הכנס הכריזה מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו על איש השיווק לשנת 2021, גו'ליה זוהר, בעלים ומנכ"לית של טחינת אל-ארז.

מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו ציינה: " אני שמחה שכנס השיווק 2022 שנערך בשיתוף פעולה עם חברינו בקשת זו השנה השנייה, היה מגוון, דינמי, מרתק ועתיר צופים. היה לנו לעונג ולכבוד לארח על בימת הכנס דוברים בולטים בתעשיית השיווק, הפרסום, התקשורת והמדיה.בחרנו לקרוא לכנס השנה "פורצים דרך" ולעסוק בו בפריצות דרך שיווקיות וניהוליות כי אנחנו מאמינים שהחברים שלנו, אנשי השיווק של ישראל, הם פורצי הדרך בעולם השיווק בפרט ובעולם העסקים בכלל מנהל השיווק הוא למעשה מנהל העסקים של הארגון. הוא זה שמוביל את כל נושא החדשנות, הדיגיטל, האסטרטגיה והפיתוח העסקי שהם למעשה החומרים מהם מורכבת פריצת דרך. מבחינתנו אמרת פריצת דרך – אמרת שיווק, ולכן כך נקרא הכנס, והוא הוקדש לחברינו , אנשי השיווק של ישראל, פורצי הדרך, מזיזי המחט, ומאיצי הצמיחה בארגונים".

סיגלית הורן- גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק ציינה: "התכנים המגוונים בכנס הראו כמה מקצוע השיווק הוא דינמי, משתנה ומהווה סייסמוגרף לשינויים המהירים המתרחשים בשנה האחרונה, שבה כל תהליכי השיווק נמצאים בהאצה. דאטה, תוכן, דיגיטל, חדשנות, מיתוג מעסיק, טכנולוגיה ואג'נדות חברתיות, הם רק חלק מהנושאים עליהם דיברנו. כיצד הם משמשים אותנו להבין את הצרכן, הצרכים והרצונות שלו וגם לתת לו מענה מדויק".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות