מדיה

האחיין שלי בנץ חודשה ל- 3 עונות נוספות בכאן חינוכית

האחיין שלי בנץ האחיין שלי בנץ

כאן חינוכית מחדשת את "האחיין שלי בנץ" לשלוש עונות נוספות. הסדרה, שעלתה בסוף נובמבר, צברה למעלה מ- 7 מיליון צפיות בדיגיטל של כאן חינוכית ובימים אלו ניתן לראות אותה משודרת גם ב- כאן 11 בימי שישי ב 21:55.

הסדרה מגוללת את סיפורו של יוני רובין (דניאל קורן), המורה להיסטוריה בתיכון בגיריונית (איחוד של תיכון בגין, בן גוריון, ותחנת דלק אורנית). יוני מאד רוצה להתמנות לתפקיד מנהל בית הספר; כל כך רוצה עד כדי כך שכדי להגשים את חלומו, הוא חותם על עסקה עם השטן (מאור כהן). העלילה מתחילה להסתבך כשתנאי העסקה נקבעים- השטן ימנה את יוני לתפקיד המיוחל רק אם האחרון יצליח לגרום לבן השד המתבגר של השטן, "בנציפר" (אורי ורד), להשלים את לימודיו עם תעודת בגרות מלאה, וה"בונוס"- יוני ובניציפר צריכים לגור ביחד עד לקבלת התעודה…

בין כוכבי הסדרה: דניאל קורן, אורי ורד, מאור כהן, גיתית פישר, אושרית סרוסי, נועה כהן, שרון טייכר, נועה אסטנג'לוב, אמה אלפי אהרון, יהודה בוחבוט, עומר עציון, אברהם ארנסון, אבי גרייניק, עידן מרין, ראם קופלביץ, אליסה ז'אנו, טל פרלמן ורבים נוספים.

יוצר: דרור ויידמן ("היהודי החדש", "גב האומה") | במאי: דן מסר ("לבד בבית", "זאת וזאתי") | מפיק: אסף נאוי, חברת ההפקה: נאוי פרו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות