זזים

חן מלכה מונה למנהל השיווק החדש של קבוצת משלוחה

חן מלכה חן מלכה

חן מלכה ינהל את מערך השיווק של קבוצת משלוחה כולה המונה מספר חברות טכנולוגיות, כולן בעולמות הקולינריה, במטרה להעלות למודעות את הפעילות הענפה של הקבוצה בתחום.

משלוחה מפעילה אתר ואפליקציה המרכזים מעל ל-2,000 מסעדות בכל הארץ המציעות שירותי משלוחים ואת NOW המאפשרת שירות משלוחים חיצוני ויעיל ממסעדות , פארם ורשת רמי לוי בשכונה. אפליקציית משלוחה היא היחידה בארץ המשמשת גם כארנק דיגיטלי למסעדות ומחזירה כסף על כל הזמנה. פעילות נוספת היא משלוחה דיגיטל שבונה ומפעילה אתרים עבור כ-1,000 מסעדות ומרכזת כ-2 מיליון הזמנות בכל חודש. תחת הקבוצה פועלת גם חברת COMO המפתחת ומפעילה מערכות לניהול מועדוני לקוחות.

קבוצת משלוחה מעסיקה כיום מעל ל-100, שליש מהם אנשי פיתוח ומוצר, ועובדת עם מעל ל-1,000 שליחים בשירותי NOW במודל העסקה המאפשר בחירה אם להיות עצמאיים או שכירים.

דניאל רחמים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת משלוחה: "חן מביא למשלוחה ניסיון רב בעולמות השיווק באונליין ובאופליין ואין לי ספק שהוא יסייע למשלוחה במאמצי השיווק והצמיחה".

מלכה החל את דרכו במחלקת הדיגיטל של קבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות, לאחר מכן המשיך למשרד הפרסום דבי ורון, מקבוצת דבי תקשורת, כמנהל דיגיטל ותוכן וניהל את המערך הדיגיטלי ללקוחות החברה ובהמשך כסמנכ"ל לקוחות שם ניהל, בין השאר, את הפעילות של יד מרדכי, מצעד החיים ויוניליוור.

לפני שהגיע למשלוחה, היה מנהל השיווק הדיגיטלי של קבוצת קפה קפה במשך שלוש שנים, שם ניהל, פיתח והוביל את האסטרטגיה השיווקית והדיגיטלית של כלל מותגי הקבוצה.

מלכה בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל, ואף היה במשך שנתיים מרצה בחוג לתקשורת.

"אני שמח ומתרגש להצטרף לחברת משלוחה בשלב שבו נמצאת ומודה על האמון שניתן בי. תחום המשלוחים נמצא בעלייה ובהתפתחות מתמדת, ואין ספק שהשוק תחרותי ומאתגר", אמר מלכה. "עבורנו זוהי הזדמנות להרחיב את הפעילות, השיח והמיתוג של הקבוצה ולהוות אלטרנטיבה מצוינת, נוחה ומהירה למתחרים הקיימים. צוות השיווק בחברה ממשיך כל הזמן לגדול ואין לי ספק, שביחד עם האנשים המוכשרים, שנמצאים בה, נוביל את הארגון לצמיחה והצלחה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות