על סדר היום

הפרסומאי ויועץ התקשורת ראובן אדלר הלך לעולמו בגיל 78

ראובן אדלר ויצחק הרצוג ראובן אדלר ויצחק הרצוג

ראובן אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הלך לעולמו בגיל 78. אדלר, אחד מאנשי הפרסום הוותיקים והמוערכים בישראל. ב-1996 הוא חבר לפרסומאי אייל חומסקי, שצעיר ממנו ב-22 שנה, ויחד הם רכשו את חברת הפרסום ורשבסקי-פרייליך-דובב IMC בע"מ, שהייתה בבעלות שמואל ורשבסקי, ויצרו את הפלטפורמה למה שהפכה לאחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל.

אדלר עסק גם ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, לחברות עסקיות כמו גם לפוליטיקאים ומפלגות והתפרסם במיוחד בשל קשריו עם אריאל שרון ועם מפלגת קדימה. בבחירות לכנסת בשנת 2001 ו-2003 הריץ את אריאל שרון, וב-2006 את אהוד אולמרט. הוא נמנה עם "פורום החווה" של אריאל שרון יחד עם איל ארד וליאור חורב.

בבחירות של שנת 2009 ניהל אדלר את הקמפיין של ציפי לבני ומפלגת קדימה. בבחירות לכנסת העשרים, בשנת 2015, ניהל את הקמפיין של הרשימה המשותפת של מפלגת העבודה והתנועה – המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג.

קבוצת אדלר-חומסקי מונה כעת יותר מ-10 חברות פעילות ומעסיקה מאות עובדים.

אייל חומסקי, שותפו לאורך השנים, כתב הבוקר: "יום עצוב מאוד למשפחת אדלר חומסקי. ראובן אדלר, האיש, החבר והשותף לדרך שאיתו הקמתי את המפעל המשפחתי שלנו, נפטר הלילה. אין מילים שיוכלו לתאר כמה אדלר היה איש גדול – הכי גדול בעולם. עצוב מאוד, נשבר הלב. אדלר, מבטיחים שנמשיך בדיוק כפי שלימדת אותנו – להיות ווינרים אנושיים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות