מדיה

ענני סטודיוז ויוניברסל מיוזיק ישראל משתפות פעולה בסדרה חדשה

אורלי אטלס כץ, צילום: גיא נחום לוי אורלי אטלס כץ, צילום: גיא נחום לוי

יוניברסל מיוזיק ישראל (UMI), חטיבה של יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG), המובילה העולמית בתחום הבידור מבוסס מוזיקה, הכריזה כי תשתף פעולה עם חברת ההפקה הישראלית, ענני סטודיוז ב"תלאת'ה" (Pisces Lane), סדרת לייב-אקשן חדשה לבני נוער שתופק על ידי ענני סטודיוז בשיתוף עם The Co-Production Company. UMG ישראל יהיו אחראיים להפקה ולהפצה של המוזיקה בסדרה.

זו הפעם הראשונה ש-UMG, חברת המוזיקה המובילה בעולם וביתם של המותגים והלייבלים האייקוניים והמשפיעים ביותר במוזיקה, משתפת פעולה בהפקה מוזיקלית של סדרה מתוסרטת בישראל.

"תלאת'ה" הוזמנה לשידור בערוצי ניקלודיאון ישראל, בלעדית לצופי HOT. חברת Co-Production אחראית למימון והפצה גלובלית בכל הטריטוריות מלבד ישראל. "תלאת'ה" (שלוש, בערבית), עוסקת בשלוש חברות טובות בנות 16, דלינה, אלה ויסמין, שגדלו יחד בשכונה מעורבת ביפו בה יהודים (אלה), ערבים (יסמין) ופליטים מאפריקה (דלינה) חיים זה לצד זה. למרות הרקע השונה ממנו הן מגיעות, החברות ביניהן חזקה יותר מכל שפה או דת. בסדרה, הבנות מקימות להקה רב לשונית בשם תלאת'ה, שהמוזיקה המקורית שלה תהיה חלק מהסדרה.

הסדרה נוצרה על ידי מיכל קופר קרן וליאור ירון, כאשר קופר קרן משמשת כשואו-ראנרית. צמד הכותבות שיתפו פעולה בכמה מסדרות הנוער האהובות והמוצלחות ביותר בישראל: "ספיידרז" לניקלודיאון אינטרנשיונל, ששודרה ב-5 יבשות ובלמעלה מ-100 ערוצי ניקלודיאון; "כדברא" זוכת פרס האקדמיה (הישראלית) לתוכנית הטובה ביותר לילדים ונוער לשנת 2017, שלוותה ביציאת שני ספרים רבי מכר המבוססים על הסדרה, ונמכרה ל- HBO האירופאית ולערוצי שידור נוספים באירופה; "כוכב הצפון", אשר הפכה לסדרה האמריקאית בשם The Lodge ושודרה בערוצי דיסני ב-100 מדינות; ו"ימי הקיץ", ששודרה בגרסאות מדובבות בעשרות ערוצי דיסני במערב אירופה ודרום אמריקה. מיכל קופר קרן היא גם התסריטאית של הקומדיה הדו-לאומית "שתי דקות מגן עדן" (2001), זוכת מספר פרסים בינלאומיים בבאנף, ציריך וז'נבה.

יורם מוקדי, מנכ"ל יוניברסל מיוזיק ישראל: "שיתוף הפעולה בין החברות הבינלאומיות המובילות הללו, בסדרת הנוער המרגשת הזו, יגביר ויחזק את הגילוי, הטיפוח והחשיפה של הגל הבא של כישרונות ישראלים. שיתוף הפעולה עם ענני סטודיוז הוא אחד מכמה פרויקטים מרכזיים ש-UMG ישראל תשיק בחודשים הקרובים, במטרה להרחיב את פרופיל המוזיקה הישראלית ברחבי העולם."

אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני, EVP ViacomCBS Israel: "תלאת'ה היא סדרת נוער ייחודית בכל כך הרבה מובנים, וכך גם פס-הקול המוזיקלי שלה. אנו נרגשים לשתף פעולה עם UMG ישראל במטרה להביא לצופים ברחבי העולם לא רק סיפור ודמויות מרתקות, אלא גם כישרונות מוזיקליים מבטיחים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות