פרסום ושיווק

מיכל דליות נבחרה לקמפיין המשפחה החדש של פינוק

מיכל דליות מיכל דליות

לכבוד יום המשפחה, החל ב- 1.2.22, יוצאים ב"פינוק", בקמפיין נרחב עם שפה שיווקית חדשה והכרזה על פנים חדשות למותג, מיכל דליות, הזכורה כ"סופר נני" הישראלית.

במסגרת הקמפיין עלתה אמש (א') פרסומת לטלוויזיה ולדיגיטל, בה מיכל דליות מבקרת בבית של משפחה ישראלית ועוזרת לכל אחד מבני המשפחה להבין שלכל אחד מהם יש את ה"פינוק" שלו. הקמפיין בעל האופי ההומוריסטי שמעלה חיוך והזדהות בקרב הצופים, נועד להמשיך לחזק את תדמיתו של המותג כמותג הטיפוח המוביל בישראל, הנותן מענה לכל אחד מבני המשפחה.

במסגרת המהלך, תושק מהדורה מוגבלת ומעוצבת של "פינוק" ליום המשפחה , עם איור ייחודי והכותרת "הפינוק של המשפחה שלי".

נגה בנר סוארי, מנהלת תחומי טיפוח אישי וטיפוח הבית ב"יוניליוור", מוסרת: "משפחה היא אולי הערך הכי ישראלי שיש, כיוון שהיא מרכזית וחשובה בחייהם של כל כך הרבה ישראלים. פינוק הוא מותג טיפוח ישראלי שורשי שנמצא כמעט בכל בית בישראל, והזיהוי בינו לבין הערכים של בית ומשפחה הוא עמוק וחזק. כשהתחלנו את תהליך בניית השפה השיווקית החדשה של המותג, ידענו שאנחנו רוצים לבחור בשגרירה שמייצגת את הערכים האלה ומהר מאוד חשבנו על מיכל דליות, האחת והיחידה. לצד הבחירה במיכל, יצרנו בקמפיין החדש שלנו שפה קלילה המשלבת סיטואציות יומיומיות, שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות איתן, ובמקביל אנחנו שמחים להשיק מהדורה מיוחדת של פינוק ליום המשפחה, מאוירת באופן מקסים. פינוק מאחל לכולן ולכולם יום משפחה שמח".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות