זזים

יוחאי בניטה מונה לסמנכ"ל הכספים של פלאפון, yes ובזק בינלאומי

יוחאי בניטה יוחאי בניטה

יוחאי בניטה מצטרף לפלאפון, yes ובזק בינלאומי וישמש כסמנכ"ל הכספים של שלוש החברות. בניטה משמש כיום כמשנה למנכ"ל רשת 13 וסמנכ"ל הכספים שלה. בשלוש השנים האחרונות היה אחראי על תחום הכספים והמחקר ברשת 13 ותרם רבות לשיפור במצבה הפיננסי והתפעולי של החברה. בתפקידיו הקודמים שימש בניטה כסמנכ"ל הכספים באלון רבוע כחול ובחברת צים שם גם שימש במשך 11 שנה בתפקידי ניהול בכירים.

בניטה יחליף בתפקיד את תומר שני שהודיע לפני כחודש על סיום תפקידו בתום 18 שנים. שני שימש בתפקיד סמנכ"ל הכספים של שלוש החברות בשלוש השנים האחרונות והוביל מהלכים אסטרטגיים ופיננסיים בולטים. הוא יישאר בתפקידו עד לאחר פרסום הדוחות הכספיים הצפויים להתפרסם במרץ 2022.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי: "אני מברך את יוחאי על כניסתו לאחד התפקיד המרתקים והמאתגרים בתחום התקשורת ומאחל לו הצלחה רבה. אני בטוח שיכולותיו וניסיונו יתרמו לנו רבות בהמשך מגמת הצמיחה בשוק תחרותי. אני מודה לתומר שני על שנים של חברות אישית ושיתוף פעולה ועל המחויבות והמקצועיות שסייעו להצלחתן וביסוסן של החברות באחת התקופות המורכבות בשוק התקשורת".

יוחאי בניטה: "אני גאה להצטרף להנהלת חברות התקשורת המובילות בישראל ומודה על האמון שניתן בי. שוק התקשורת נמצא בתקופה מרתקת ומורכבת ואני בטוח כי יחד נוביל מהלכים שיסיעו להצלחתן של החברות. אני מודה לחברים ברשת 13 ובמיוחד ליו"ר, נדב טופולסקי ולמנכ"ל, אבי בן טל על התקופה המרתקת והמעצימה ומאחל להם להמשיך בתנופה של השנתיים האחרונות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות