פרסום ושיווק

כנס השיווק 2022 של איגוד השיווק הישראלי בשיתוף קשת 12 ומאקו יוצא לדרך

כנס השיווק כנס השיווק

כנס השיווק 2022 יעסוק השנה בפריצות דרך, באתגרים ובהזדמנויות מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית, וייערך במתכונת של שיחות אחד על אחד עם המנחה ניב רסקין, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים. בסיומו תכריז מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו על איש השיווק לשנת 2022 ותיחשף הפרסומת המובילה של 2022.  הכנס ישודר ביום חמישי הקרוב ה-27.1 בשעה 11:30 בקשת 12 ובאפליקציות מאקו ו-N12.

גם השנה יתארחו בכנס בכירי עולם העסקים והשיווק של ישראל, וביניהם: מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו, מנכ"ל תנובה אייל מליס, מנכ"לית הוט טל גרנות, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מיקרוסופט רונית אטד, סמנכ"ל שיווק פלאפון, בזק בינלאומי ו-יס דרור בהט, סמנכ"ל שיווק יונילוור ישראל ישי מנדיל, מנכ"ל סיבוס איתן זינגר, המשנה למנכ"ל איגוד השיווק סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"לית שיווק בזק קרן לייזרוביץ'מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה מיכל בצר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של דלתא אייל עמית, מנהלת השיווק והאסטרטגיה של כלל ביטוח גלי שבד, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בהוט מירי לוין, סמנכ"ל שיווק גלובלית סודהסטרים קארין שיפטר מאור, מנהל משותף דלויט רני ארגוב, משנה למנכ”ל חברת המחקר שילוב איתי אולניק, מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא, מומחית דיגיטל וחדשנות זהר אוריין, מנהל השיווק הקמעונאי והאסטרטגיה בבנק הפועלים עמרי גיטר, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס גיל רוזן, בעליSabanDigital Marketing יניב סבן, שותף במשרד הפרסום מנצ' יניב מלינרסקי, השחקנית והבלוגרית קים אור אזולאי ומעצב העל דרור קונטנטו.

מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו ציינה: "לאחר ההצלחה הגדולה של הכנס בשנה שעברה, אנו גאים ושמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם קשת 12. בשנה שעברה, הכנס היה בסימן זזים קדימה, נושא שאפיין את תקופת חוסר הוודאות שהייתה בגלים הראשונים של הקורונה. השנה, הכנס יעסוק בפריצות דרך בעולם משתנה ללא-הרף, באפשרויות לצמיחה ולחדשנות, ובמגוון סוגיות רלוונטיות המעניינות את עולם השיווק בפרט ואת עולם העסקים בכלל, מנכ”לים ובכירי שיווק, אנשי פרסום, מדע, טכנולוגיה, תרבות ותקשורת ידונו בשאלות אלה וינסו להשיב עליהן בכנס השיווק החגיגי של 2022".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות