דיגיטל

yes משיקה אפליקציית מובייל חדשה

האפליקצייה החדשה של yes האפליקצייה החדשה של yes

הממשק החדש של yes הותאם לסלולר ויאפשר לצרוך את הטלוויזיה של yes+ גם במובייל וטאבלט. האפליקציה כוללת את yes+MyTV הפרופילים האישיים שהושקו לאחרונה, לצד פיתוחים נוספים ייחודיים למובייל: אפשרות להורדת תכנים לצפייה בחו"ל או במצב Offline (ללא חיבור לאינטרנט) ו- yes ORIGINAL איזור מיוחד עם כל הפקות המקור של yes, קטעים בלעדיים מאחורי הקלעים ועוד.

האפליקציה מבוססת על הממשק והחוויה של – yes+ פלטפורמת השידור המתקדמת ביותר בישראל, וכוללת כ- 130 ערוצים לינאריים וספריית VOD נרחבת הכוללת עשרות אלפי תכנים. האפליקציה תהיה זמינה ללא תשלום נוסף, החל מהיום בהדרגה, לכלל לקוחות yes- לוויין ולקוחות yes+.

עוד קיימים באפליקציה החדשה: מתחם originals ייעודי להפקות המקור עם הצצות למאחורי הקלעים, ראיונות עם כוכבים, קטעים מיוחדים, לוח שידורים מתקדם עם פאנל חדשני ונוח המאפשר דילוג פשוט בין ערוצים וצפייה מהירה בתכני ה- CatchUp, בינג', StartOver וכו'.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי:"כ-50% מכלל התעבורה באינטרנט נצרכת כיום בטלפונים ניידים וכ- 70% מהתעבורה במובייל מוקדשת כיום לצפייה בתכני וידאו. מגמה זו של צפייה בתכנים באמצעות המובייל גדלה באופן עקבי, במיוחד על רקע הכניסה המשמעותית של הדור החמישי. השימוש באפליקציית המובייל בתוך הבית שכיחה מאד ובימים אלה, בהם אנו נמצאים הרבה יותר בבית, יש ערך משמעותי לאפשרות לצרוך את התכנים במובייל או בטאבלט בנוסף לטלוויזיה".

ממחקר* שערכה חברת yes בנושא הצפייה באמצעות מכשירים ניידים עלה כי 75% מהמשיבים צופים בתכני וידאו בטלפון הנייד או בטאבלט, 40% עושים זאת על בסיס יום יומי.

מניתוח השימושים בקרב משתמשי אפליקציית המובייל הקיימת של yes עולה כי כ- 30% מהמשתמשים עושים שימוש באפליקצייה בצפייה בתוך הבית (כשצופים באיזור בו אין טלוויזיה או כשהטלוויזיות "תפוסות"), כ- 56% מהמשתמשים עושים שימוש באפליקציה בעיקר מחוץ לבית כשהמיקומים המרכזיים הם בהמתנה ובנסיעה (לילדים כמובן).

מניתוח התוכן עולה כי בתכני המובייל צופים בעיקר בסרטים וסדרות ופחות בערוצים הלינאריים ובשידורי live- 50% מהצפייה במובייל הינה בתכני VOD לעומת כ- 13% מכלל הצפייה בתכנים הללו במכשירי טלוויזיה. ומה עוד רואים במובייל? ספורט והרבה! שידורים של משחקי ספורט תחרותי הם מהמובילים בקטגוריה (לצופים שלא רוצים לפספס אף גול מחוץ לבית) כ- 26% מהצפייה במובייל הינה בתכני ספורט לעומת כ- 12% מכלל הצפייה בטלוויזיה. בניתוח הקהל הצופה יש נטייה מובהקת לגברים חובבי ספורט ובחלוקה לגילאים בולטים הקצוות- חיילים וצעירים ובני 50+.

*המחקר נערך בחודש אוקטובר 2021, על ידי מכון המחקר IPSOS ישראל, בקרב 512 משיבים בגילאי 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה דוברת העברית במדינת ישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות