טורים אישיים, מדיה

תוכנית הלילה עם דורין אטיאס: מה בדיוק קרה שם? | ביקורת TV

רשת 13 מחזירה את הלייט נייט עם דורין אטיאס רשת 13 מחזירה את הלייט נייט עם דורין אטיאס

אתמול בלילה (ב') שודר הלייט נייט החדש של רשת 13 "תוכנית הלילה עם דורין אטיאס", ואיך נאמר – התוכנית הזו גרמה לי להתגעגע לפיילוט של דנה רון ואורן חזן. כזה ג'אנק לא ראיתי על המסך כבר הרבה מאוד זמן.

הלוואי והייתי זבוב על הקיר בישיבה של קברניטי רשת, שאמרו "חברים, חייבים לרענן את השידורים שלנו. בואו נחזיר את תוכניות הלייט נייט לאוויר". ואז קם אחד הנוכחים ואמר "זה רעיון נהדר, ויש לי הברקה למי ינחה את התוכנית – דורין אטיאס! יש לה פה גדול. היא הייתה ממש מצחיקה אצל 'גיא פינס' ב-2005". וזה שלידו מרים את היד ואומר "לא עדיף את קארין מגריזו? היא פלפלית חבל על הזמן".

וככה פרצה אמש בסערה לחיינו התוכנית הראשונה של אטיאס, בה אירחה את עינת ארליך, איציק זוהר וליאור דיין. ללא ספק, כוכבים מן השורה הראשונה שרובנו רק מחכים לשמוע את מוצא פיהם בענייני פוליטיקה, כלכלה ובידור. והפורמט המטריף הזה הוא גם מלא הפתעות.

אחד השיאים של התוכנית הוא לאפשר לכל אחד מהאורחים לתת את סיבותיו שלו ל-למה כדאי לך לקום בבוקר, ומי שעבר עליו היום הכי קשה, ישתה קצת קיגלוביץ' בשידור חי. ממש פעילות שלא הייתה מביישת מסיבת רווקות של בנות אולפנה ראש העין. ומה לא היה שם בין הסיבות? נטיעות ט"ו בשבט, יום קפה הגורמה העולמי עם דיון מעמיק על כמויות החלב בקפה של בראד פיט ומה עלול לקרות לליאור דיין אם הוא ישתה 5 כוסות קפה ביום (כי זה הדבר הכי בעייתי שנכנס לגופו של דיין הצעיר לאורך השנים); חסימת סטוקרים בוואטסאפ, שגרמו לאיציק זוהר לספר בפעם המיליון אולי על כמה בת זוגו האיטלקיה לאורה היא קנאית אובססיבית; והכי מעניין – מה דעתה של עינת ארליך על המיזם של ינון מגל לגיוס כסף עבור בנימין נתניהו. כי אם עד עכשיו מתתם לדעת מה דעותיה הפוליטיות של ארליך – החלום שלכם התגשם.

גם בצד הטכני של הדברים הכל היה עצוב במיוחד. זה שבמחצית מהסטרייפים יש פספוס באותיות ("וואסטאפ" במקום "וואטסאפ"), זה עוד מילא. אבל מה קורה עם השיעולים של דורין אטיאס שלא נחתכו בעריכה באף אחת מהפעמים? אם לא מדובר באיזה גאג של התוכנית, זה באמת לא ברור לי, ואפילו על גבול המעצבן מאוד. שיחות שלמות מלאות בצלילי שיעול של אטיאס, ובהמשך אפילו כמה קלוז אפים שלה משתעלת ומתנחמת בכוס מים (או וודקה, לא באמת הבנתי מה קורה שם). מי לעזאזל ישב בקונטרול ובהמשך בחדרי העריכה וחשב שזה לגיטימי להשאיר את כל הקטעים הללו בשידור? כנראה אותו אחד שהציע להחזיר את תוכניות הלייט נייט ולהביא את דורין אטיאס להנחות אותן.

וכעת לכוכבית: יש איזו תופעת אהדה יתרה לפליטות 'ערב טוב עם גיא פינס'. קורין גדעון, לירון ויצמן, דורין אטיאס, הן חלק מהשמות שמאז כבשו את תפקידי ההנחיה. איכשהו מישיבה כסייד קיק של האיש הגדול באמת, הן הופכות למנחות מבוקשות של התוכניות המרכזיות של קשת ורשת, ואני שואלת את עצמי – למה? באמת, למה? אולי זו רק אני, אבל ההיסטוריה מוכיחה שדווקא הן מנחות בינוניות ביותר.

הקריירה של גדעון בימים אלה מוכיחה עד כמה היא לא מנחה טובה. ויצמן כרגע בדרך לאותו המקום – אחרת אי אפשר להסביר מדוע לא הופיע בפרומואים של המיתוג החדש של רשת 13. ואטיאס? היה מוטב לו הייתה ממשיכה להתעסק בדבר שלשמו מלכתחילה הגיעה לתחום – אופנה. היא מצויינת בזה, לא סתם היא הצליחה לכבוש במשך שנים את הנישה אצל גיא פינס, ועד היום לא נמצאה לה מחליפה בתוכנית. אז למה להרוס? לא חבל?

ב-25 הדקות האחרונות לשידור, איציק זוהר אמר משפט מדויק: "אני מרגיש כמו בפיילוט של אחוזת ראשונים". וזה בדיוק המשפט שאתו הייתי מסכמת את הגיהנום ששודר אתמול ברשת 13.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות