על סדר היום

אחרי לקיחת האחריות, אלדד קובלנץ ממנה אחראית על מניעת הטרדות מיניות

אלדד קובלנץ - צילום: כאן לסגור רק במקרה של הפרת חוק. מנכ"ל כאן אלדד קובלנץ (צילום: כאן)

מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ מינה את ד"ר גילי תמיר לתפקיד האחראית על מניעת הטרדה מינית והממונה על מעמד האישה בתאגיד.

המינוי מגיע בעקבות מסקנות ועדת פרוקצ'יה וההחלטות שהתקבלו על ידי מועצת התאגיד. כבר אתמול (א') פנה קובלנץ אל עובדי התרגיד במכתב אישי בו כתב כי: "כראש המערכת, אני נוטל על עצמי אחריות מלאה לכל המתרחש בתאגיד ומתגייס באופן מלא לתקן את כל אשר צריך תיקון". עוד הוסיף במכתבו כי: "מטרתנו הייתה ועודנה מצוינות ועשייה איכותית, בד-בבד עם סביבת עבודה מוגנת, מכבדת ונעימה לכלל העובדים. מועצת התאגיד הקימה ועדת אד-הוק אשר מנחה ומלווה את ההנהלה בתוכנית העבודה לשיפור התרבות הארגונית. כראש הארגון, אני אחראי הן על הצלחות הגדולות והן על תיקון כל הכשלים. בכוונתי לטפל באופן אישי במשבר עד לפתרונו המוחלט".

ד"ר גילי תמיר | צילום: מיכה לובטון
ד"ר גילי תמיר | צילום: מיכה לובטון

הצעד הראשון לתיקון

"על המנכ”ל לפעול בתוך שבועיים לקביעת מנגנון ברור, הכולל נהלים והנחיות ישימים לטיפול בתלונות על הטרדה מינית על ידי הממונה למניעת הטרדה מינית”, נכתב במסקנות מועצת התאגיד ואכן, הבוקר (ב') ממנה קובלנץ את ד"ר תמיר למשימה.

ד"ר תמיר עיתונאית משנת 1997 וד"ר בעבודה סוציאלית. ד"ר תמיר מגישה את התוכנית "זה מגיע לכם" בכאן רשת ב' ומרצה בבתי הספר לע"וס באונ' תל אביב ובאוניברסיטה העברית, ושימשה בעבר ממונה על הטרדות מיניות בגופים שונים. במסגרת תפקידה תטפל תמיר גם בהנגשת הזכויות לעובדים, ליווי הפונים והפונות, לצד בחינה והרחבת הנוהל הקיים והתאמתו לעבודה בגוף תקשורת.

מסקנות מועצת התאגיד: על המנכ"ל לתקן את המשבר

ועד עובדי התאגיד: 70% מהעובדים מרגישים מאוימים 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות