פרסום ושיווק

weSure עולה בקמפיין חדש עם טל פרידמן

טל פרידמן טל פרידמן

אל תתבלבלו. בקרוב תראו על המסך את הקומיקאי טל פרידמן בעוד פרסומת, מלבד זו של שופרסל שרצה בימים אלה. חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור תעלה עם קמפיין חדש בכיכובו של פרידמן, שנבחר לתפקיד לאחר בניית אסטרטגיה חדשה שתבוא לידי ביטוח בשפה הפרסומית, עם המעבר למשרד פרסום חדש שנבחר, בורודה-קפלן.

האסטרטגיה של הקמפיין חושפת את ההליך השקוף והנגיש של ווישור מול הלקוחות, כך שיוכלו לבחור בקלות ובנוחות את הביטוח המשתלם ביותר. השבוע צולם בחשאי הקמפיין, באתר נסתר, ובו מציג טל פרידמן דמות קומית חדשה החושפת את הדילמה סביב בחירת הביטוח, בה נתקל כל לקוח. הסט הייחודי נבנה כך שיוכל לאפשר פעלולים שונים.

פיני שחר, מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות בווישור ביטוח: "אנחנו שמחים לעלות עם הקמפיין החדש שמדגיש את הערכים של החברה. אנחנו פועלים בדרכים רבות כדי להנגיש ולייצר ללקוחות תהליך שקוף, כך שיוכלו להבין להתאים את הפוליסה בעצמם. המטרה היא להפוך את הביטוח למוצר נגיש, משתלם וקל עבור הלקוחות בכל שעה באמצעים דיגיטליים."

רון קפלן, מנכ"ל משרד הפרסום בורודה-קפלן: "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת הביטוח ווישור ללקוחות המשרד. הקמפיין החדש מבליט את ווישור כחברת הביטוח המתקדמת ביותר וכזו שנותנת לצרכן הסופי הצעת ערך שאינו יכול להתעלם ממנה. הדרך לשם עוברת באמצעות שפה הומוריסטית ובולטת שמייצרת הזדהות בקרב הקהל הישראלי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות