פרסום ושיווק

המותג VICHY מכריז על שיתוף פעולה שנתי עם יעל בר זוהר

יעל בר זוהר יעל בר זוהר

מותג הטיפוח הבינלאומי VICHY מכריז על שיתוף פעולה שנתי עם השחקנית ומנחת הטלוויזיה, יעל בר זוהר. בר זוהר תייצג בישראל את ערכי הביוטי המובילים של המותג: נשיות, אלגנטיות, מומחיות וחדשנות ותתווסף לפעילותה של ד"ר להבית אקרמן – מומחית לרפואת עור, המייצגת את הערכים המדיקליים כיועצת המדעית של המותג בישראל.

במסגרת הפעילות שתתקיים במהלך שנת 2022, תשתתף בר זוהר בקמפיינים הדיגיטליים של Vichy, בפעילות ברשתות החברתיות, תיקח חלק משמעותי בהשקות של סדרות ומוצרים חדשים ותיצור תוכן המתחבר לערכי המותג המייצגים יופי מדיקלי. הפעילות המשותפת הראשונה, תושק כבר בסוף חודש ינואר, לרגל השקת הסרום החדש של Vichy מסדרת ליפטאקטיב.

יעל בר זוהר, שחקנית ומנחת טלוויזיה מוערכת, משתתפת בימים אלה בתוכנית הטלוויזיה של ערוץ 12 "רוקדים עם כוכבים". כיום היא אחת הנשים הבולטות והחזקות בעולם הבידור הישראלי.

המותג Vichy משלב בין מדע, אנטי- אייג'ינג והמלצות נרחבות של רופאי עור ברחבי העולם. דרך הפעילות עם בר זוהר, אשר דמותה עולה בקנה אחד עם ערכי המותג, ינסו בחברה להנגיש לקהל הרחב את חזון המותג, המעצים נשים וגברים ומעודד אותם לשמור על בריאות עורם בכל שלב בחייהם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות