זזים

אירית בר-לרנר ורחלי ורדי הצטרפו להנהלת וואלה

אירית בר-לרנר אירית בר-לרנר

מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, שנכנס לתפקידו לפני כשבועיים, הודיע אמש (א') על צירופן של שתי נשים להנהלה.

אירית בר-לרנר, שעזבה את ידיעות אחרונות לפני כחצי שנה ועברה לקבוצת הג'רוזלם פוסט בתפקיד סמנכ"לית שיתופי פעולה מסחריים ותוכן שיווקי, תהייה החל מהשבוע גם חברה בהנהלת וואלה. בר-לרנר אמונה על יצירה והובלה של פרויקטים המשלבים תוכן ומהלכי פרסום, ומציעים למפרסמים פלטפורמות קידום מגוונות – דיגיטל, פרינט, מסך ורדיו – שאף יפעלו בסינרגיה בהתאם לאופי ודרישות הפרויקטים.

רחלי ורדי, מנהלת ההפקה הראשית בוואלה ומי שאחראית על כלל ההפקות, התמנתה אף היא לחברה בהנהלה. ורדי משמשת מאז שנת 2014 כמפיקה ראשית באתר והיא ניהלה את מערך ההפקה והוידאו המערכתי הכוללים שני אולפני טלוויזיה.

מאלרום נמסר: "אנחנו בתחילתה של תקופה שתתאפיין בתנופה של עשייה ושינוי, תוך כדי השגת כל היעדים שהצבנו לעצמנו השנה. את התנועה הזו מובילים אנשים שנבחרים בקפידה, ואנחנו שמחים על כך שב"כוחותינו" נכללות שתי נשות מקצוע מוערכות ובעלות הישגים בסדר הגודל של אירית ורחלי. זו כאמור רק ההתחלה, ואנו נדע להמשיך ולטפח כוח-אדם ראוי ומוערך, וגם לאתר את המקצוענים והמקצועניות המתאימים והמתאימות ביותר להוביל את המשימות החשובות שעומדות בפנינו, שיצטרפו לקאדר מובחר ושאפתני וישתלבו בו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות