פרסום ושיווק

מהביקור של הסבתא, ועד הדייט בסלון: סדרת רשת חדשה עבור סופר-פארם

מתוך עוד אחת לדרך מתוך עוד אחת לדרך

בימים אלה עלתה לראשונה לאוויר "עוד אחת בדרך" – סדרת רשת קומית חדשה שהופקה עבור "לייף בייביז", המותג הפרטי של סופר-פארם.

מי שעומד מאחורי הפקת הסדרה היא חברת התוכן הישראלית "שרוטונים", שכבר מזמן הפכה לשם נרדף לסרטונים ויראליים שכובשים את הרשת ושבעקבות הצלחתה הפכה לאהודה גם על המפרסמים. את הסדרה יצר אליאור אמסלם, בהשתתפות השחקנית דון לני גבאי והיא בת שלושה פרקים באורך של כשלוש דקות לכל פרק.

"עוד אחת בדרך" מסתכלת על סיטואציות שונות מחוויית ההורות בצורה הומוריסטית ויוצרת הזדהות בקרב הורים צעירים, החל מהדינימיקה בין הסבתות שמגיעות לעזור להורים עם הנכדים, האתגרים שסביב ההנקה, וגם – איך יוצאים לדייט רומנטי אחרי שהופכים להורים (רמז: שרועים בפיג'מות על הספה בסלון).

מאז עלייתה לרשת זכתה "עוד אחת בדרך" ליותר מ-150 אלף צפיות, ולמאות תגובות, שיתופים ותיוגים במדיות השונות.

שחר בר דוד מנכ"ל שרוטונים: "גאים מאד בסדרה שיצרנו עבור החברים מסופר-פארם. קיבלנו חופש יצירתי שהוביל לסדרת רשת משעשעת שמצליחה להעביר גם את המסרים הפרסומיים בקריצה וחיוך. אחרי מספר שנים טובות שלא הייתה פה סדרת רשת אנו שמחים מאד להשיק אותה, והשמועות אומרות ש'עוד אחת בדרך'".

לייף בייביז הוא המותג הפרטי של סופר-פארם בתחום מוצרי תינוקות, אשר יחד עם שאר מוצרי המותג הפרטי של סופר-פארם מהווה קרוב לחמישית מהמכירות ברשת ותחתיו נמכרים מוצצים, בקבוקים, מגבונים, חיתולים, חטיפים, צעצועי התפתחות ועוד.

רונה ליכטן אוחיון, מנהלת התקשורת השיווקית של סופר-פארם: "זהו שיתוף הפעולה השני של סופר-פארם עם חברת התוכן שרוטונים. אנו שמחים להמשיך לתת ערך מוסף ללקוחות המותג הפרטי לייף שנותן אלטרנטיבה משתלמת להורים בישראל".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות