על סדר היום

התפקיד החדש של יהודה נהרי, לא חדש בכלל

צילום מסך מתוך אינסטגרם צילום מסך מתוך אינסטגרם

שמו של יהודה נהרי לא יורד מהכותרת. אחרי החשיפה בוואלה, הסיקור התקשורתי בכל הערוצים והעיתונים והפוליגרף שעבר אסי עזר, חוזר נהרי אל עוד ידיעה מרעישה, הפעם מכיוונו של גיא פינס בתוכניתו בקשת 12, ערוץ הבית של הטאלנט עזר.

"פרסום ראשון: התפקיד החדש של יהודה נהרי – השחקן שעלה לכותרות בשבוע האחרון יצטלם בקרוב לסדרה החדשה של כאן 11 "50 ימים של מצור", נכתב ברשתות החברתיות של התוכנית, פוסט שבהמשך תוקן לכך שנהרי נבחר לפני החשיפה בוואלה סלבס.

צילום מסך מתוך אינסטגרם
צילום מסך מתוך אינסטגרם

המעצמה של קשת 12 יודעת לעבוד היטב, במיוחד כשמדובר בטיהור שמו ופועלו של ממובילי הפריים טיים של הערוץ עם התוכנית "נינג'ה ישראל" שמשודרת בימים אלה. אבל נראה כי הפעם הצופים לא נשארו חייבים כשכתבו בתגובה: "ככה עושים הטעייה תודעתית לציבור, בכדי לשמור על האינטרסים של קשת: מחפשים תמונה של יהודה נהרי עם מבט מעט מחיוך ומעט ערמומי, מפרסמים שהוא קיבל תפקיד חדש, רושמים שזה פרסום ראשון שוכחים לציין שזה תפקיד שהוא קיבל, טרום החשיפה של אתר וואלה, מפרסמים את ההודעה, ונותנים לכולם לחשוב ולחזק את הנרטיב שאנשים מתלוננים בכדי להתקדם. ברכותיי לגיא פינס והצוות שלו, שאתם תורמים לתרבות האונס וההטרדה המינית. הצביעות נוטפת מכם, ולא היה מזיק שתתחילו להשתמש בגילוי נאות, בכל פעם שאתם מפרסמים דברים על טאלנטים של קשת".

הפוליגרף שספג ביקורת

כדי להתמודד עם המשבר התקשורתי עזר שכר את שירותיו של מנהל המשברים רונן משה, שבתחילת השבוע שלח את תוצאות בדיקות הפוליגרף שעבר עזר לכלל גופי התקשורת. על פי ההודעה שנשלחה  נבדק עזר בבדיקת פוליגרף בה נשאל מספר שאלות, כגון האם חשף את איבר מינו בפני נהרי בנגוד לרצונו לפני כעשור בדירתו בתל אביב? – עזר השיב שלא. לשאלה האם התנשקת בהסכמה מלאה עם נהרי באותה פגישה? עזר השיב– כן. כמו כן נשאל האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב? תשובתו לא.

אחת התהיות הגדולות היתה באשר לשאלות שנשאל עזר ומדוע ניסוח השאלה על חשיפת איבר המין כללה את המונח "בניגוד לרצונו", מהיכן ידע עזר מהו רצונו של נהרי. בתגובה לפוליגרף הגיב נהרי כי הוא מזמין את עזר לעשות בדיקת פוליגרף משותפת שתתועד במכון שיוסכם על ידי שני הצדדים ובשאלות שניסוחן יקבע על ידי נהרי עצמו.

בעוד התלונה שהגיש נהרי במשטרה נסגרה לפני שנה, נראה כי כעת קשת 12 צריכה להתמודד עם העננה שמרחפת מעל הטאלנט שלה. בעוד התלונה נגד עזר נסגרה במשטרה, הזכיינית נמצאת בבעיה גדולה, האם היא יכולה להפר חוזה עם הטאלנט בשל הדברים שקרו לכאורה, או שמא לחזק את אג'נדת חפותו של עזר? נראה כי בקשת בחרו באופציה השנייה ואחת הדרכים היא באמצעות הפוסט שעלה אצל גיא פינס שניסה לחפוף בין חשיפת הפרשה לבין התפקיד החדש, או ישן, אליו לוהק נהרי כבר לפני כחודש וחצי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות