זזים

יוני פרידמן ימונה למשנה למנכ"ל משרד הפרסום מנצ'

יוני פרידמן, משנה למנכ"ל מנצ'

משרד הפרסום מנצ' ממשיך להתרחב בחיזוק ההנהלה ומודיע היום על קידומו של יוני פרידמן מסמנכ"ל הדיגיטל של מנצ', תפקיד אותו הוא מילא במשך חמש השנים האחרונות, לתפקיד משנה למנכ"ל החברה.

לפרידמן 15 שנות ניסיון בעולם הפרסום – הוא החל את דרכו בחברת המיתוג אדלר ברנדס, דרך תפקידי ניהול ודיגיטל בכירים במשרד הפרסום מקאן אריקסון ושימש כסמנכ"ל הדיגיטל של פובליסיס. פרידמן הקים את מחלקת הדיגיטל במנצ', תוך איחוד הפעילות של קיו דיגיטל, חברת הדיגיטל של השותף במשרד דני צ'כנובר, לתוך פעילות משרד הפרסום.

פעילות הדיגיטל של החברה מהווה כיום כ-30% מנתח כלל פעילות הפרסום במשרד, ומספקת ללקוחות מנצ' מגוון פתרונות ושירותים דיגיטליים קריאייטיביים, מפעילויות לחיזוק המותג, דרך עבודת תוכן ועד פעילות הפרפורמנס והמדיה המנוהלת – אין האוס.

כחלק מתפקידו החדש יהיה אחראי גם על הגדלת הפעילות העסקית, ופעילויות חוצות ארגון נוספות.

"אני שמח להתפתח במנצ', המהווה לי כבית שני למעלה מחמש שנים", אמר פרידמן, "כמות הידע הנדרש בפלטפורמות המתפתחות ואל מול המשימות הדיגיטליות הרבות רק הולכת ועולה כל הזמן, והדיגיטל קיבל משנה תוקף ובוסט מאז פרוץ הקורונה לחיינו – ואנו נמשיך להצעיד את לקוחותינו קדימה בעולם זה ולבנות ברנדים חזקים ואהודים".

כחלק מהמהלך ימונה אבי סעדה לסמנכ"ל הדיגיטל. לסעדה 10 שנות ניסיון בעולם הדיגיטל, והוא עובד במנצ' כשש שנים בתפקידי ניהול, ובמהלך עבודתו לקח חלק משמעותי בבניית המחלקה ופיתוחה, תוך הקמת מוקדי פעילות נוספים והגדלת הידע המקצועי ואפיקי הפעילות אל מול הלקוחות.

סעדה: "שמח להמשיך את הדרך במנצ', מודה להנהלה על האמון בהובלת הזרוע הדיגיטלית של החברה, יחד עם צוות מאוד מוכשר נמשיך להעמיק בעולמות הדיגיטל ולתת ערך וכלים משמעותיים ללקוחות מנצ'"

משני השותפים במנצ', סער נעים ויניב מלינרסקי, נמסר ש"מנצ' ממשיכה לגדול ולהתחזק, מרמת ההנהלה ובכלל, ואין שמחים מאיתנו שאנשים מתוך המערכת צומחים וגדלים לאורך השנים בחברה ומתקדמים לתפקידי ניהול בכירים. גם יוני וגם אבי מהווים נדבך מרכזי מהפעילות היומיומית שלנו בתוך הבית ואל מול הלקוחות, ומספקים ערך מוסף רב לחברה. אנחנו ממשיכים את המומנטום החיובי מ-2021, של גדילה וגיוס לקוחות חדשים, כגון פספורטכארד ו-YNET.  גם ב- 2022, ועם הרבה אנרגיה ליצירת מהלכים פרסומיים מצויינים ללקוחותינו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות